Wishlist 2016 #1

donderdag 7 januari 2016


We zijn misschien de cadeautjes nog maar net gepasseerd toch vind ik het altijd fun om een nieuw lijstje te maken met items waar ik van droom. Deze keer is mijn lijstje vrij random, niet alles beauty, maar het meeste draait er wel om. En omdat het nogal een kostelijk lijstje is heb ik hem over heel het jaar gespreid. Genoeg tijd om te sparen dus en hem af en toe aan te vullen!

1. Hourglass - Ambient Lighting Palette
Ik blijf hier veel positieve reacties over horen dat ik dit palette echt wel dolgraag wil hebben. Normaal zou ik hem mezelf als cadeautje hebben gedaan bij kerst, maar laten we zeggen dat ik mezelf niet ontzien heb in december. Dit jaar wil ik dit palet wel scoren! 

2. Leren jasje 
Helaas heb ik afscheid moeten nemen van mijn geliefd leren jasje. Zielig verhaal wat ik je ga besparen, maar dat wilt dus zeggen dat ik op zoek moet gaan naar een ware vervanger die ook nog een beetje betaalbaar is. 

3. KitchenAid
Als keukenprinces of beter gezegd koekjes, taart en gebak verslaafde zou een KitchenAid reuze welkom zijn! Ik bak heel graag en voor sommige recepten merk ik dat dit hulpje toch goed van pas zou komen. Dat wordt wel even sparen! Oh en in het rose gold liefst!

4. Z Palette
Nu heb ik wel MakeUp Geek oogschaduws, ze zouden ook nog ergens in moeten. Ik stelde het altijd opnieuw uit, maar een Z palette komt binnenkort toch in huis (samen met een nieuwe MakeUp Geek bestelling uiteraard!). 

5. Muji lades
Volgens mij ben ik er wel uit (alhoewel, eeuwige twijfelaar hierzo!) hoe ik extra ruimte kan bekomen voor mijn make-up collectie. Ik zag deze Muji lades bij Lily Pebbles en ook bij Marijke. Ze zouden perfect op mijn toilettafel passen en ze lijken me ideaal om er mijn meest gebruikte make-up producten van dat moment in te ordenen. 

6. Walimex Ringlight
Qua verlichting heb ik heel lang getwijfeld over een softbox of ringlamp en ik denk dat het de laatste gaat worden. Ik heb hem al bij verschillende bloggers/YouTubers gezien en vind het resultaat heel mooi. In daglicht fotograferen blijft mijn voorkeur hebben, maar als het een bewolkte dag is merk je dat ook meteen aan je foto's. Hopelijk helpt deze me vooruit. 


En als we dan toch bezig zijn: ik zou in 2016 ook graag een nieuwe piercing (Helix) en tattoo willen! 

♥ 

11 opmerkingen

  1. Hele leuke wishlist :D Een KitchenAid zou ik ook wel willen, wat zijn ze toch handig (en zien er ook nog eens leuk uit!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie Wishlist. Die Kitchenaid in rosegoud ziet er zo mooi uit. Heb de Muji lades ook en die zijn zeker een aanrader

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een ringlamp lijkt me super goed! En hourglass, hooo zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke wishlist! Ik ben nog élke dag enorm blij met mijn Muji laadjes. Staat zo mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke wishlist. Grappig wij hebben ook allebei een jasje op onze wishlist staan haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Whooo, toffe wishlist! Die rose gold KitchenAid springt er direct uit, mooi! Het Hourglass palet heb ik zelf al dus ik snap goed waarom hij op je wishlist staat. Ik kocht zelf al twee lederen jasjes bij Massimo Dutti - ik weet natuurlijk niet wat je er aan uit wilt geven, maar ik vind ze daar wel erg mooi en kwalitatie. De ene heb ik al enkele jaren en er is nog niets aan, de andere is van vorig jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke wishlist heb je! Ik wil ook graag een Z palette voor al mijn toekomstige MakeupGeek oogschaduw pareltjes <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke wishlist, de hourglass Palette is zo mooi enja een ringlamp wil ik ook nog hebben :)
    Terwijl ik al een softbox heb zou ik een ringlamp ook nog wel kunnen gebruiken!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk, nummer 3 en 6 staan ook op mijn wishlist! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi dat transparante ladekastje, ik zou er zelf alleen geen ruimte voor hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wil ook heel graag een nieuw leren jasje, zo mooi en zo makkelijk! En de Muji lades zijn top!Zo fijn dat ze transparant zijn inderdaad ideaal voor op de toilettafel.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.