BECCA x JACLYN HILL | SHIMMERING SKIN PERFECTOR 'CHAMPAGNE POP'

zondag 17 januari 2016


Jullie hebben hem ongetwijfeld al bij menig bloggers voorbij zien komen: Champagne Pop, dé highlighter van afgelopen jaar. Wel, ik moet bekennen dat ik uiteindelijk ook gezwicht ben. Ik vond hem enkel te duur als ik hem online zou bestellen dus ik ben heel erg blij dat ik hem vanuit NY heb laten meebrengen. De laatste jaren ben ik steeds vaker een highlighter beginnen te gebruiken en nu lijkt er een lichte verslaving te zijn ontstaan, want er staan er ondertussen nog twee van Becca op de verlanglijst! Maar beginnen doen we dus met Champagne Pop, let's go! 



Becca is een high-end merk dat opgericht is door de australische make-up artist Rebecca Morris Williams. Haar doel is om je basis make-up er zo natuurlijk en flawless mogelijk te laten uitzien
Het fijne van een highlighter is om die natuurlijke glow in je gezicht terug naar boven te halen. 

Champagne Pop is in samenwerking met YouTube beauty guru Jaclyn Hill uitgebracht. Zelf volg ik Jaclyn Hill nog niet ontzettend lang, maar ze is zó goed met make-up dat ik haar enorm ben gaan respecteren en fan ben geworden! 

De meningen zijn verdeeld over de verpakking van de Shimmering Skin Perfector, maar ik hou ervan. 




Champagne Pop wordt omschreven als witgoud met een perzik roze ondertoon. Het is een prachtige warme (maar ook weer niet té warm) champagne kleur die goed zou moeten staan met elke huidskleur.
Hij is énorm gepigmenteerd dus als je liever je highlighter subtiel aanbrengt is het even opletten dat je niet te enthousiast met je kwast in deze highlighter dipt. 
Voor overdag vinden de meesten hem al snel te intens, maar ik vind dat een highlighter best gezien mag worden.


Swatch Champagne Pop


Het wou maar niet lukken om deze highlighter goed op foto te krijgen (kleine frustratie hierzo!), maar ik kan je verzekeren dat Champagne Pop je jukbeenderen doet stralen. Ik vind het een prachtige kleur, hij is goed aanwezig, geeft een mooie glans en blijft goed zitten. De Shimmering Skin Perfector van Becca is een romig poeder en dat merk je wel dat deze highlighter zacht aanvoelt. Hij blend hierdoor ook fijn. 
Soft And Gentle van MAC heeft een grote concurrent gekregen, want Champgane Pop steelt de show!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 5/5


Wat vind jij van Champagne Pop? Of ben je niet zo mee in de hype? 

15 opmerkingen

  1. Hoewel ik hem nu zó veel heb gezien, blijf ik enthousiast! Ik vind het een plaatje. Zelf wil ik de highlighter in de kleur Moonstone aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pfff lastig om goed op te foto te krijgen soms he? Ik vind hem wel echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem echt mooi, maar waar kan je deze krijgen? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb hem ook en vind dit zo mooi. Ik droeg ook bijna nooit highlighter tot ik deze kocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij staat bovenaan mijn wishlist!! Ik vind de verpakking op het eerste zicht ook een beetje raar, maar het is de inhoud dat telt, right! :)
    Liefs,
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij lijkt best wel op soft en gentle van MAC prachtige kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, hij is écht prachtig. Ik wil hem zo graag! Frustrerend dat je zo'n product dan niet mooi op de foto krijgt hé? Ik ken het! Maar ik zie hem wel hoor, en ik ben echt overtuigd nu dat ik hem ook wil...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, prachtig! En ik heb ook altijd problemen om een highlighter goed op de foto te krijgen haha! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze staat ook nog op mijn wishlist! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een prachtige highlhighter :o
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind hem prachtig. Inderdaad best prijzig maar toch wel de moeite!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi, ik vind hem bij jou veel mooier en subtieler dan toen ik hem op beautygloss zag :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.