OPGEMAAKT | DECEMBER '15

donderdag 14 januari 2016


Onlangs heb ik weer een grote opruimbeurt gehouden en heel wat producten die slecht waren de vuilbak in gegooid. Vaak doe je dan plotse ontdekkingen en is het zonde als je een product vergeet en het daarna niet meer kan gebruiken. Eén van mijn voornemens is dan ook om alles wat ik langer in bezit heb eerder te gebruiken. Tot nu toe slaag ik hierin! Ik heb er zelfs al drie van opgemaakt! 


The Body Shop - Vitamin E Overnight Serum-In-Oil
Ik vergat deze olie een beetje doordat ik het Kiehl's Midnight Concentrate al even gebruik, maar besloot hem nu helemaal op te maken. Hij is erg fijn, maar misschien net iets te voedend voor mijn huid.

The Body Shop - Honeymania Lipbalm
De Honeymania lijn van TBS vind ik heerlijk ruiken! Deze lipbalsem gebruikte ik elke avond voor het slapen gaan en ik heb er eigenlijk heel lang mee gedaan. Hij is lekker zoet en maakt mijn lippen heel zacht. 


Fun Ethic - Micellair water
Het biologisch en natuurlijke cosmetica merk Fun Ethic heb ik in 2015 leren kennen en ik kan er zeker positief over zijn. Dit micellair water reinigt je huid zacht en grondig. Alleen jammer dat hij niet geschikt is om oogmake-up te verwijderen. 

Rituals - Ginkgo's Secret Extra Rich & Repairing Hand Balm
De verpakking begint er stilaan oldschool uit te zien aangezien Rituals die al even heeft vernieuwd haha. Ik hou van deze geur! Hij heeft een ontspannende werking op mij + deze handcrème is super voedend wat zeker van pas kwam de laatste weken. 


Chanel - Le Volume mascara
Een topper tussen de mascara's! Als je graag veel volume wilt dan is dit de perfecte mascara voor jou. Ik moet wel zeggen dat hij je wimpers wel wat tegen elkaar doet kleven. Op dit moment ben ik dan weer meer voor de separerende wimpers. Het blijft een oneindige zoektocht vrees ik! 


♥ 

11 opmerkingen

  1. Ik vond de mascara ook heel klevend, zo vervelend!! Ik heb deze maand ook best wat opgemaakt en ben nog niet klaar ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Naar het Vitamin E Overnight Serum ben ik al heel lang benieuwd, die lijkt mij zo fijn, en een voedend product kan mijn huid altijd goed waarderen. De handcream van de Rituals lijkt mij ook heel erg prettig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die chanel mascara is zo onwijs fijn bij mijn wimpers doet die het juist super! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt mooie en fijne producten opgemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige items heb je opgemaakt!
    Over de mascara heb ik dezelfde mening, super jammer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben het meest nieuwsgierig naar de twee eerste producten van the body shop!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die Rituals handcrème lijkt me heerlijk. Hoewel ik al veel handcrèmes heb liggen, twijfel ik toch steeds om hem mee te nemen. Die Chanel mascara klinkt fijn zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt fijne producten opgemaakt :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik maak in een maand tijd altijd super veel op! Leuk dat je ook wat oudere producten begint op te maken! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke producten, nu krijg ik zin om ook nog eens zo'n bodyshop lipbalmpje te kopen voor op mijn nachtkastje

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.