PHILOSOPHY | Renewed Hope In A Jar OverNight Recharging & Refining Moisturizer

zaterdag 9 januari 2016


Mijn liefde voor Philosophy is nog steeds in volle bloei. Ik gaf bij kerst dan ook een (over)duidelijke tip hoe graag ik de Glowing Days Ahead set wou hebben en ik was natuurlijk heel blij dat hij onder de kerstboom lag voor mij. In deze set zat oa de Renewed Hope In A Jar Overnight Recharging & Refining Moisturizer. Deze wou ik al lange tijd proberen dus hij werd dan ook meteen gebruikt. Benieuwd hoe ik hem tot nu toe vind? 


"De diepwerkende, hydraterende formule is speciaal samengesteld om het nachtelijke celvernieuwingsproces van de huid te stimuleren en het natuurlijke hydraterende vermogen van de huid te verbeteren, evenals de verschijning van dofheid, en een ruwe huidstructuur tegen te gaan. De revitaliserende formule doordrenkt de huid met een constante vochtboost dat wel 24uur lang voortduurt, zodat de huid goed gevoed, gehydrateerd, zacht en soepel aanvoelt"

Omdat hij uit een set kwam is het geen fullsize product. Hij bevat 30ml ipv 60ml, maar dat is meer dan voldoende om uitgebreid te kunnen testen gebruiken. Ik denk dat ik zeker enkele maanden hiermee ga kunnen doen. 
Ik vind het contrast tussen de dagcrème en nachtcrème van Philosophy mooi en vooral handig! Zo vergis ik me 's morgens of 's avonds nooit, want ik gebruik de de Renewed Hope In A Jar dagcrème ook nog steeds.



De Overnight Recharging & Refining Moisturizer is een volle crème die niet te dik is en waarvan je niet erg veel nodig hebt. Hij smeert vlot uit en heeft een aangename geur.
Mijn huid voelt meteen gevoed en zacht aan en dit tot 's ochtend vroeg. Ik gebruik hem nu samen met het Recovery Midnight Concentrate van Kiehl's en merk dat deze twee erg fijn zijn samen. Mijn huid ziet er nu nog net wat stralender uit in de ochtend!
Nu het kouder wordt weet ik dat mijn huid snel droger aanvoelt, vooral aan mijn wangen heb ik daar last van, maar met deze crème blijft mijn huid gehydrateerd aanvoelen. Ik zeg TOP!

Prijs 60ml: €41,95


♥ 

2 opmerkingen

  1. Hij is prijzig, maar dan heb je ook wat, ik hoor er zoveel goeds over!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me een fijne crème ! Ik vind hem wel prijzig, hihi

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.