LA SPLASH | LIP COUTURE 'GHOULISH'

donderdag 21 januari 2016


Ik hou van aparte, niet alledaagse kleuren. Kijk maar naar Stone van MAC. Het zijn kleuren waar ik graag mee experimenteer en waar je al eens unieke looks mee kan maken. Hierdoor besloot ik eindelijk voor de kleur te gaan die ik al erg lang wou hebben. Op Boozyshop was hij vaak uitverkocht, maar vorige week kreeg ik een melding dat hij er weer was. Ik heb het over Ghoulish van LA Splash!


PERFECTE DUPE
Je kon het misschien al raden, maar de Lip Couture van LA Splash zijn liquid lipsticks (yep, addicted). Met het merk heb ik nooit eerder kennisgemaakt, maar omdat Goulish zo populair is kwam ik hem al snel tegen. 
Ghoulish is namelijk een perfecte dupe voor Cashmere van Lime Crime. Ik heb zo lang getwijfeld om deze te bestellen, maar toen ontstond het Lime Crime schandaal en richtte ik mijn aandacht op deze. 
Deze liquid lipstick heeft een prima verpakking. Ik hou van de gouden accenten, maar erg luxueus ziet hij er niet uit ondanks hij vrij duur is.


De applicator is wat groter dan ik gewend ben en ik vreesde een beetje als hij fijn zou werken, maar hij doet het goed! Je kan er precies mee werken en omdat hij niet zo snel opdroogt kan je wel nog wat corrigeren. 


Swatch 'Ghoulish' (deze swatch heeft er trouwens nog dagen erna opgezeten. Hij was er met niets af te krijgen)


Ghoulish is een grijs-mauve kleur. Eentje die je niet vaak tegenkomt en er bij iedereen anders uit zal zien. Hij is waterproof (dat kan ik wel beamen) en heeft een matte finish. 



Hoe zit het nu met de formule van deze liquid lipstick? Wel, ik ben verwend door de liquid lipstick van Kat Von D en ik wist wel op voorhand dat deze nooit hetzelfde zou zijn. 
Als hij opgedroogd is voel ik hem wel nog zitten en is hij zelfs een beetje plakkerig. Mijn lippen zijn op moment wat droger (dank u winter) en helaas zie je bij deze liquid lipstick dan ook wel elk droogtelijntje. 
Ik heb even de waterproof test gedaan onder de douche en hiervoor is hij geslaagd! Long lasting it is! Enkel na een maaltijd begint hij lichtjes aan de binnenkant te slijten. Ik kan nog wel leven met de negatieve kantjes van deze liquid lipstick, want het is een erg leuke en zeldzame kleur!  

Prijs bij Boozyshop: €15,99

12 opmerkingen

  1. Wat een mooie aparte en koele kleur! Hij is heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmm iets droogs kan ik echt niet hebben, maar de kleur is tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend mooi en origineel kleurtje, past heel goed bij jou <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit en hij staat je echt goed. Zou mij denk ik niet staan, omdat ik wat donkerder ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie verpakking! De kleur vind ik apart...ik denk niet dat zoiets mij zou staan :P -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave kleur, ik denk dat die mij ook wel zou staan. Ik had hem net in mijn winkelmandje maar toch niet gedaan hahah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie en vooral specaile kleur, staat je prachtig :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, de kleur staat je zo gaaf! Vind hem prachtig en stukken goedkoper dan die van LimeCrime inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kleurtje! Zou ik zeker nog willen :)
    Liefs, Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie bijzondere kleur! Alleen is de te droge finish niks voor mij..

    -x- Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.