KAT VON D | Everlasting Liquid Lipstick 'LOLITA'

woensdag 13 januari 2016


Wat doe je als één van je vriendinnen een tripje naar New York heeft gepland? Je geeft haar een Sephora lijstje mee (en baalt stiekem dat je zelf niet gaat). Ik had het geluk dat mijn lief vriendinnetje Astrid de moeite wou doen om enkele Sephora's af te gaan. Niet dat dit een hel zou zijn, want Sephora is heaven on earth, maar bon. Op mijn lijstje stonden ook niet de minste producten, want hoe geliefd zijn de liquid lipsticks van Kat Von D wel niet? Wel, laat ik je zeggen dat ze al erg lang op mijn wishlist stonden en ik er graag meer dan eentje wou. Bow 'n Arrow was overal uitverkocht net als Lolita een moeilijke zoektocht zou worden. Toch had ze hem nog kunnen vinden en loop ik nu op wolkjes, want dit was de kleur waar ik het meest naar verlangde.


Kat Von D haar make-up lijn is er eentje waar ik nog veel van hoop te scoren (♥ Kat Von D!). Ik twijfelde erg als ik de Tattoo Liner of Ink Liner op het lijstje zou zetten, maar de meningen zijn daar zo over verdeeld. Als je hem zelf niet kan uittesten vind ik het moeilijk om te beslissen. Ook het Shade+Light Eye Contour palette had ik graag gehad, maarja het budget na de feestdagen keek me nogal boos aan haha.
We gingen dus voor de liquid lipstick, omdat ik daar redelijk zot van ben als dat je nog niet opviel.

De Everlasting Liquid Lipstick zoals Kat ze noemt bestaat ondertussen in 28 kleuren wat het moeilijk maakt om te kiezen, want het zijn allemaal top kleuren. De verpakking heeft ze ondertussen iets veranderd. De liquid lipsticks zijn nu een stukje langer, smaller en tonen hierdoor heel elegant. 



Met deze liquid lipstick zou je kunnen eten en drinken zonder dat hij afslijt. Hij heeft een romige formule die over je lippen glijd. Na het aanbrengen wordt hij compleet mat. Naast dat hij 24 uur blijft zitten bevat hij natuurlijke voedende ingrediënten die je lippen comfortabel doen aanvoelen. Fijn om te weten is dat de producten van Kat Von D helemaal vegan zijn




Swatch Lolita

De kleur die er meteen voor mij bovenuit stak was Lolita. Een bruin-roze kleur, maar dan wel uniek, want ik ben hem nog niet eerder tegen gekomen. Hij heeft maar één veeg nodig om zo'n intense kleur te geven. 



LIEFDE VOOR LOLITA
Wat is dit een mooie kleur! En dat niet alleen. Ik heb ondertussen al enkele liquid lipsticks uitgetest en ik ben het er mee eens dat deze van Kat Von D tot nu toe gewoon de beste zijn. Het aanbrengen van een liquid lipstick blijft nog wel een beetje precisiewerk, toch heeft de Everlasting LL een makkelijke applicator die mits wat oefening de lipstick goed aanbrengt. 
Waar ik vooral zo over te spreken ben is dat je hem echt niet voelt zitten, hij smeert dun uit en trekt dan volledig mat weg in je lippen (kissproof, whoopwhoop). Hierdoor blijft hij dus oneindig lang zitten, wel misschien niet oneindig. Als ik een stevige maaltijd opheb begint hij toch wel aan de binnenkant af te slijten jammer genoeg. Wel geen brokkel gevaar zoals bij de meeste liquid lipsticks, nee dit gebeurt eerder subtiel en that's the way we like it! 
Oh en ook niet onbelangrijk: hij droogt mijn lippen helemaal niet uit. 

Lolita en ik zijn de beste maatjes geworden en het zal moeilijk zijn om tussen ons in te komen!




♥ 

9 opmerkingen

  1. Deze is mooi zeg ♡ Staat je goed en hij klinkt ook erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi! Deze staat ook nog op mijn verlanglijstje... En wat een lieve vriendin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een prachtige en unieke kleur is dit! Added to my wishlist.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kleur staat je heel mooi. Eentje om te onthouden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw prachtige kleur die je ook nog eens erg mooi staat :o
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohmy, ik ben verliefd! Het is echt een toffe kleur en hij staat je geweldig, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallooo, wat een kleur! Wat een pigmentatie! En wat lief van je vriendin. Hij klinkt ook gewoon geweldig in gebruik. Vaak vind ik liquid lipsticks toch wel droog aanvoelen, maar dat doet deze dus totaal niet?! Ik MOET naar Amerika!!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.