Instagram Make-Up Inspiratie

vrijdag 22 januari 2016


Met make-up spelen is leuk, maar ik denk dat niet iedereen altijd evenveel inspiratie heeft. Ik heb wel mijn standaard signature look al hou ik ook wel van afwisseling en experimenteer ik graag. Op Instagram volg ik heel wat leuke beauty accounts met de mooiste ooglooks. Vandaag deel ik je enkele van mijn favorieten. 


BeautyCloud 
Anneloes van BeautyCloud maakt dé prachtigste looks die ze perfect op foto kan weergeven. Ik weet niet hoe ze het doet, maar wauw, echt top! Ze varieert ook met draagbare looks en looks die wat excentrieker zijn. Heel inspirerend!  

Nikkie Tutorials
Ja, de queen of make-up Nikkie mogen we natuurlijk niet vergeten. Haar video's zijn vaak hilarisch door haar geweldige humor. Ik heb al heel wat make-up producten leren kennen door Nikkie die ik zelf ondertussen mijn holy grails kan noemen. 


Jaclyn Hill
Iedereen kent haar ongetwijfeld wel. Ik ben Jaclyn Hill nog niet heel lang aan het volgen, maar kan ondertussen niet genoeg krijgen van haar tutorials op YouTube. Ze is echt zo goed met make-up en ze legt elke stap van haar looks zo goed uit dat je ze meteen wilt namaken. 

JKissa
JKissa is volgens mij minder bekend, maar ik vind haar looks vaak erg origineel en ze gebruikt graag kleur. In het aanbrengen van lipstick is ze een pro! 

 Bron
Linda Hallberg
Deze zweedse make-up artist is er volgens mij eentje die alles aan kan. Ze maakt heel uiteenlopende looks, van naturel tot echte kunstwerkjes. Ik vind haar echt het meest inspirerend. Hier kan ik nog heel veel van leren! 

 Bron
Samantha - Batalash
Door Samantha heb ik MakeUp Geek ontdekt (al heeft het wel lang geduurd voordat ik er oogschaduws van bestelde!) en leerde ik in laagjes werken bij ooglooks. Ze is erg leuk en geeft zoveel fijne tips.

Wies
Wies haar blog volg ik al van toen ze pas begon volgens mij. Haar make-up ziet er altijd flawless uit en haar looks zijn echte pareltjes!

Dominique - Batalash
Dat Dominique haar looks niet alledaags zijn kan je niet ontkennen. Ze experimenteert heel graag met make-up en maakt altijd unieke looks. Ik vind ze super! Ik wil er eens eentje proberen na te maken, maar het is zoveel moeilijker dan het lijkt haha. 

Wie inspireert jou op gebied van make-up? 

6 opmerkingen

  1. Ah leuk om te zien, ik volg ze ook allemaal behalve de laatste! Zo heerlijk om te zien hoe zij kunnen make-uppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik volg ze niet allemaal, maar ik vind velen ook wel heel leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super tof dat Anneloes en Wies er tussen staan tussen deze queens! enorm compliment voor ze! ik vind linda ook werkelijk geweldig ik heb een fotoboek gemaakt met haar inspirerende makeuplooks!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HudaBeauty vind ik ook een grote inspiratiebron.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke accounts, ik volg Wies en Anneloes al heel lang! 1500px vind ik ook érg gave looks hebben en punkcouture ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige accounts inderdaad! Ik volg Samantha en Wies ook :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.