Low-Budget VS High End TAG

woensdag 20 januari 2016



Tien jaar geleden liep ik al sneller het Kruidvat in ipv de MAC store. Een lipstick van Catrice of oogschaduw van Bourjois waren dan ook zoveel betaalbaarder. De laatste jaren is dit sterk veranderd. Mijn liefde voor high end merken is enorm gegroeid en ik stel al vaak een wishlist op waarop deze belanden. Vera Camilla bedacht een tijdje terug deze Low-Budget vs. High End TAG. Ik besloot hem ook in te vullen! 



1. Heb je het meest low-budget of high end producten in je collectie?
Ik heb op dit moment een goede mix van beide, maar volgens mij lijken de high end merken toch wel de overhand te krijgen. 


2. Low-Budget of high end mascara?
Aangezien ik nog niet de mascara ben tegengekomen die voor mij de perfecte, volumineuze wimpers bezorgd heb ik nog geen voorkeur. Ik heb al heel wat low-budget mascara's geprobeerd die erg fijn zijn (dan denk ik aan de mascara's van Maybeline en Lash Princess van Essence), maar ook bij de high end merken heb ik al mooie ontdekkingen gedaan (Roller Lash van Benefit of Le Volume van Chanel).

3. Low-Budget of high end foundation?
High end! Ik blijf de Double Wear Stay In Place foundation van Estée Lauder super vinden. Geen enkele low-budget foundation stoot hem van de troon. 

4. Low-budget of high end oogschaduwpalette?
Hier moet ik toch ook wel de high end oogschaduwpaletten kiezen. Niet dat ze allemaal even goed zijn, maar ik hou van de oogschaduws van MakeUp Geek, Too Faced, Urban Decay, Inglot... Al weet ik niet als je MakeUp Geek echt high end kunt noemen, want ze zijn best betaalbaar. 

5. Welk product koop jij altijd van een low-budget merk?
De Liquid Liner van Catrice! Ik blijf deze opnieuw kopen. Hij is gitzwart, mat, blijft de hele dag zitten en werkt fijn. Voor een bronzer geef ik ook niet zoveel geld uit. De bronzer van Rimmel is lang mijn favoriet geweest. 

6. En welk product van een high end merk?
Foundation en oogschaduw primer.

7. Welk product had je altijd van een duur merk, maar heb je verruild voor een low-budget variant?
Heb ik nog niet echt gehad, maar ik ben op dit moment weer aan het afstappen van dure mascara's. 

8. Van dit product begrijp ik niet waarom er nog geen goede low-budget variant is..
Liquid lipsticks. Ofwel dekken ze ongelijk, brokkelen ze af, drogen ze je lippen extreem uit of is de kleurkeuze maar erg beperkt.  

9. Er is geen luxe merk wat aan dit low-budget product kan tippen...
Ik kan niet goed vergelijken, omdat ik niet veel transparante poeders heb, maar het All About Matt poeder van Essence is top! Een heel fijn poeder dat je niet ziet zitten en je gezicht helemaal matteert. 

10. Verwen jij jezelf liever met 10 goedkope producten, of met 1 duur product?
Ik geef het nu liever aan één duur product waar ik zeker van ben dat ik er wat aan heb. Mijn collectie moet ook niet énorm groot zijn. Ik hou het liever wat beperkt met vooral make-up producten die ik met veel liefde gebruik.




♥ 

9 opmerkingen

  1. Heel erg toffe tag, ik wil hem binnenkort ook nog eens doen. Ik heb ook een goede mix van zowel high-end en budget maar de laatste tijd neig ik toch wel meer naar high-end!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag! Deze wilde ik binnenkort ook eens gaan doen. Ik herken me eigenlijk best wel in jouw antwoorden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe tag, high end is vaak fijn maar wat hebben die budget merken soms pareltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuk dat je mij tagd meid! je hebt het leuk gedaan met die eerste foto! toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke Tag, ook leuke foto zo gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heee wat leuk hihi, dankjewel <3 Ik ga er eens over nadenken wat ik wil invullen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke tag, je hebt de tag leuk ingevuld :)
    Ik gebruik ook het liefst een foundation of BBcream van een highend merk!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke tag, All About Matt is zeker heel fijn! En lekker goedkoop. Ik ben heel benieuwd naar de Estee Lauder foundation trouwens, misschien moet ik die toch maar eens kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik denk dat dat met de leeftijd komt! 5 jaar geleden had ik ook nog de helft Catrice enzo, nu heb ik ook bijna enkel nog high end, ben er vaak toch meer tevreden van

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.