MAKEUP GEEK | Sensuous - Peach Smoothie - Grandstand

zondag 24 januari 2016


Doordat ik zo enthousiast was bij mijn eerste MakeUp Geek oogschaduws volgde al snel een nieuwe bestelling. Ik ben helemaal mee met de hype. Ze zijn een enorm plezier om mee te werken en de keuze is groot tussen bijzonder mooie kleuren. Helaas zijn de populaire kleuren steeds uitverkocht op Beautybay, maar dat wilt zeggen dat ik er de volgende keer snel bij moet zijn als ze terug in stock komen.
Deze keer bestelde ik mijn eerste foiled oogschaduw en ik kan je al zeggen dat deze echt de moeite is!


Van links naar rechts: Peach Smoothie, Grandstand en Sensuous. Kleuren die mooi aansluiten bij degene die ik al heb. Paars tinten zal je hier al snel voorbij zien komen aangezien dit bij mijn groene ogen past alsook neutrale kleuren. Dit zijn nu eenmaal mijn 'go to' kleuren. 
De foiled oogschaduws zijn een echte aanrader als je van intense kleuren met een metallic finish houdt. Ik ben nu ook wel benieuwd naar de Duochrome oogschaduws en glitters. Dat is voor de volgende bestelling misschien. Volgens mij word ik een beetje MakeUp Geek verslaafd. 


Peach Smoothie
Een lichte perzik kleur met een zachte matte finish.
Deze kleur is ideaal om in je crease te gebruiken als overgangskleur. Samantha van Batalash was hier lyrisch over, waardoor ik deze kleur gewoon moest hebben.


Sensuous
Paarse shimmer kleur met zilveren glitters.
Door de zilveren glitters is deze kleur wat koeler dan ik gewend ben, maar als een kleur niet té koel is kan ik hem nog steeds goed hebben. Het blijft me verbazen hoe zacht de textuur van deze oogschaduws zijn.


Grandstand (Foiled eyeshadow)
Een medium rose gold met een lichte taupe ondertoon en foiled finish.
De textuur van de foiled oogschaduws zitten tussen een poeder en crème oogschaduw in. Ze zijn boterzacht en énorm gepigmenteerd. 


Swatches!

Soms tijdens het fotograferen ben ik meer bezig met hoe ik iets op foto moet zetten dan met het product zelf. Bij de swatch van Grandstand moest ik toch even met mijn ogen knipperen. WAUW, zó mooi! Ik ben echt in lange tijd niet meer zo onder de indruk geweest en kan niet wachten om er een look mee te maken. Dit weekend ga ik zeker nog aan de slag! Ik kan er niet genoeg van krijgen. 


Wat vind jij van MakeUp Geek en van hun foiled oogschaduws?

10 opmerkingen

  1. Wauw, Grandstand is inderdaad echt héél erg mooi. Ik wil eigenlijk al een tijdje een bestelling plaatsen maar het is er niet van gekomen. Zou ik toch eens moeten doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoooo gorgeous! Ben benieuwd naar je looks hiermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie oogschaduws , vooral Grandstand spreekt mij erg aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grandstand staat ook op mijn lijstje voor een volgende bestelling

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw dat pigment. Ze zijn echt prachtig. Ik ga er denk ik binnenkort ook een paar bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een pigmentatie! Zo mooi, en lovely kleuren ook! Ik ben bang dat ik ook MakeUp Geek verslaafd raak als er eenmaal oogschaduws heb besteld..

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.