LOOK | MakeUp Geek 'Grandstand'

donderdag 28 januari 2016



Zoals beloofd heb ik een look gemaakt met mijn nieuwe MakeUp Geek oogschaduws. Wel het is te zeggen twee ervan zitten in mijn ooglook verwerkt. De Foiled oogschaduw Granstand was er eentje waar de meesten onder jullie wel benieuwd naar waren en waar ik alleen maar positief over kan zijn. 


Voor de ooglook heb ik gebruikt:
MAC Paint Pot Soft Ochre - oogschaduwbasis
MakeUp Geek Peach Smoothie - in crease
Urban Decay x Gwen Stefani Anaheim+Zone - in crease
Too Faced Chocolate Bar palette Semi-sweet - in buitenste v-hoek
♥ Urban Decay x Gwen Stefani Serious - in buitenste v-hoek voor meer diepte
MakeUp Geek Grandstand - op bewegend ooglid
Catrice Liquid Liner - eyeliner
Maybelline  Lash Sensational - mascara



♥ 

8 opmerkingen

  1. Ik heb deze tint net niet haha, maar hij is wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kleur staat op mijn wishlist. De look staat je heel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woooow, wat een kleur is Granstand toch <3 Ik ben over, ik wil het ook nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil, ik wil, ik moet ook wat bestellen van make-up geek! zo mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh Grandstand wil ik zo graag hebben. Volgende week ga ik weer eens heerlijk een Makeup Geek bestelling plaatsen hihi. Je hebt er trouwens een prachtige look van gemaakt, knapperd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stop met al die mooie eyelooks met de MUG oogschaduws haha, mijn wishlist begint te groeien ;-).

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.