PERSONAL | PICTURE MY LIFE Januari '16

zondag 31 januari 2016


De eerste maand van het jaar is er eentje waar we eindelijk even de winter konden beleven. Waarschijnlijk ben ik één van de weinige, maar voor mij mocht het wat langer zo ijzig koud zijn. Ik vind het heerlijk als de zon dan schijnt, je helemaal verpakt bent als een eskimo, dan de koude tegemoet gaat en als je terug thuis bent knus onder je dekentje kruipen met een lekker warm drankje erbij. Ik vrees ervoor dat de winter terug zal keren dus wordt het stilaan uitkijken naar de lente. Maar laat het nog niet zo snel gaan, eerst een terugblik op januari. 


Mijn uitstelgedrag nam eindelijk plaats voor let's do this. Ik heb mijn toilettafel helemaal leeggehaald, zodat ik alles kon schoonmaken en ja dat was wel nodig vond ik. Ook zat er veel te veel in, waardoor ik al snel een palette of blush vergat en werd ik er een onrustig van. Nu ziet het er weer een pak netter uit. Als ik mijn muji lades heb ga ik misschien wel een video opnemen van mijn collectie! 


Mijn metekindje werd begin deze maand 4 jaar en dat werd gevierd met een Frozen taart natuurlijk. De tijd gaat veel te snel, ze wordt al zo groot!


Whoohoo, kleine levering vanuit New York! Van de Tarte mascara ben ik niet zo'n fan, maar de liquid lipstick van Kat Von D en de Champagne Pop highlighter van Becca zijn mijn besties geworden. 


Ook Ghoulish van L.A. Splash kon ik eindelijk verwelkomen. 


Look met MakeUp Geek oogschaduws Drama Queen + Burlesque.


Mijn Z palette en nieuwe MUG oogschaduws waren gearriveerd! Ik ben zó verliefd op de foiled oogschaduw Grandstand.


Afgelopen week ging ik naar het Garnier event met Steffi en Stamatia waar heel wat leuke nieuwtjes werden voorgesteld.


We kozen ieder ons infused water drankje oftwel water met een smaakje.
Ik ging voor detox!


Ook waren de nodige healthy snacks voorzien. 



En tadaa: enkele producten die werden voorgesteld. De Hydra bomb-lijn geeft je een boost aan hydratatie, de Miracle Wake Up crème is het zusje van de welbekende Sleeping Cream en zou je huid er de hele dag 'uitgerust' laten uitzien en het Micellair Cleansing Water in Oil verwijdert je make-up net wat grondiger als het standaard micellair water. Hier ben ik ook het meest benieuwd naar! 


We kregen heel wat leuks mee naar huis, waar ik je binnenkort meer over vertel + een fijne herinnering uit de photo booth!


Als ik ergens word uitgenodigd om te gaan eten probeer ik altijd voor een dessert te zorgen. Fudgy brownies zijn té lekker en zo makkelijk te maken. 


En om de maand mooi af te sluiten hadden we gisteren een verrassingsfeestje voor een vriendin van mij. We haalden onze inner Katniss naar boven en gingen eerst boogschieten om daarna te genieten van heerlijk grieks eten. Missie geslaagd, want ze had helemaal niets door!


7 opmerkingen

  1. Grieks eten, daar ben ik dol op. Waar was je geweest? Ik ben vooral heel erg blij dat ik onderdeel mocht uitmaken van jouw maand januari :-) & leuke momenten samen gehad hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry, maar die Frozen taart had nu eigenlijk wel een ijstaart moeten zijn vind, kwestie van in thema te blijven ;-) Ik was vanmorgen nog aan het kijken naar Z-Palettes, ik wil er ook zo graag eentje, zeker aangezien ik binnenkort voor 5 weken in Japan ga zijn en niet al mijn make-up kan meenemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk om zo'n artikel te lezen! Het Garnier event zag er wel erg fijn uit zeg. En die taart vind ik ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohwauw, de foto's die jij maakt zijn serieus te mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh dat Garnier event ziet er leuk en mooi uit ♥ Wauw je Z palette is zo mooi gevuld al! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Was fijn je eens te zien! :-) Ik ben best benieuwd naar die MUG oogschaduws, je bent er zo lovend over :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor mij had het gerust ook wat langer koud mogen blijven. Alles is mij liever als die regen en wind van de voorbije dagen. En dat bad ziet er wel heel verleidelijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.