PERSONAL | PICTURE MY LIFE DECEMBER '15

zaterdag 2 januari 2016


Ook al was ik gisteren zo lui dat ik amper mijn zetel uitkwam (ik denk dat niemand veel energie had op nieuwjaardag of vergis ik me?) toch heb ik geprobeerd wat nuttigs te doen en ben ik mijn make-up beginnen te herordenen. Iets wat ik al maanden aan het uitstellen was, maar omdat ik een beetje gek werd van mijn paletten ophoping ging ik eindelijk aan de slag. Ik kwam tot de conclusie dat ik hoogstwaarschijnlijk een nieuwe Alex ladekast kan gebruiken, maar toch wil ik geen overdreven make-up collectie hebben, want ik vind het zonde als ik veel ervan vergeet. Iets wat ik dit jaar dus wat ga uitpluizen! 
Vandaag neem ik je mee terug naar de afgelopen feestmaand, het zit er jammer genoeg op, maar ik heb er van genoten!


Bron foto: Pinterest

Countdown naar kerst! Ook de belgische bloggers deden dit jaar dankzij Laurence weer de #belgianbloggerscountdowntochristmas. Het is me niet zo goed gelukt als vorig jaar om veel te posten, maar het blijft leuk. 


Het eerste deurtje van de L'Occitane adventskalender mocht open, whoopwhoop! 


Dit jaar kon ik niet wachten om de kerstboom te zetten (sorry Sinterklaas!) en ik heb het ook moeilijk om hem terug af te breken. Voor mij mag het elke dag Kerst zijn ♥


Mijn Urban Decay x Gwen Stefani palette was aangekomen! Ik geef mezelf elk jaar een kerstcadeautje (moet kunnen hé!) alleen kon ik niet wachten tot dan... 


Mijn nichtjes kwamen langs om te kijken wat de Sint voor hen had gebracht. De speculaas was weer homemade en vloog de deur uit. Dit jaar probeerde ik wat dunnere speculaasjes te maken. 


Ook mijn iPhone kreeg een feestelijk hoesje! 


The Grinch ♥ Geen kerst zonder deze film


Bold lips  


In test modus: de nieuwe Normaderm BB Clear van Vichy! Hij komt binnenkort online met een leuke verrassing


Gezellige hangout met Steffi gehad in onze kersttruien! We maakten allerlei lekkers zoals het Nutellabrood


En deze homemade gluhwein. Je kan het recept ervan terugvinden op Steffi haar blog!


Voor mijn artikel ging ik voor een keer al erg vroeg naar Coffee Café. Ik ga de kerstspecials missen!


Grumpy Bo is eigenlijk niet zo in een kerststemming of je moet met wat lekkers aankomen


Jeeej, een mini Eau De Toilette zat achter het laatste deurtje!


Kerstlook!


Dessert! Het belangrijkste van het diner. 


Met mijn metekindje en jongste nichtje! Ze worden veel te snel groot!


Vorige weekend gingen we naar de winteravonden in Bokrijk. Een kermis die je terug neemt in de tijd. Erg fijne en gezellige sfeer. Er was ook vuurwerk!


En ik sluit het jaar af met mijn eigen vuurwerk! 


♥ 

9 opmerkingen

  1. Wat een leuk verslag, veel mooie looks en lekker eten hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een feestelijke foto's allemaal! Die laatste foto met dat sfeertje vind ik echt prachtig gelukt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuke foto's! Die vormpjes van de speculaas zijn zo schattig. Mijn beste wensen voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig nieuwjaar Griet! Mijn beste wensen voor jou en je familie en vrienden. x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt superleuke foto's weer! Dat dessert ziet er zooo lekker uit... Gelukkig nieuwjaar trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk overzichtje! Het blijft toch leuk hé, zo gezellig samenzijn met ons tweekes! Ik kijk er al naar uit om in 2016 samen leuke dingen te ondernemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's! En je hebt het UD Gwen palet! Ik was te laat - hoopte het als kerstcadeau te krijgen, en toen ik hem daarna zelf nog wilde kopen, was hij hier al uitverkocht. Ik zie het als een teken, het heeft niet mogen zijn... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.