MAC 217 Blending Kwast

maandag 4 januari 2016


Goede kwasten doen het halve werk in je make-up. Het is vaak een kleine investering, maar geloof me er is een groot verschil met kwalitatief fijne kwasten die meestal wat duurder zijn dan goedkope sets. Mijn eerste kwasten kwamen in een setje waarvan ik de naam zelfs niet meer weet (deze stond er zelfs niet op). Ik was er razend enthousiast over, maar als ik er aan terugdenk stelden ze eigenlijk heel erg weinig voor. Mijn favoriete kwasten komen van Zoeva, Real Techniques en MAC. Van MAC heb ik er volgens mij het meest al was er nog één kwast die ik nog graag wou hebben. Geen idee waarom ik er zolang mee heb gewacht, maar ik vroeg hem voor kerst en kan niet begrijpen hoe ik zonder kon. 





MAC 217 staat hoog bekend in beautyland. Het is de Rolls Royce tussen de blending kwasten. Je kan er zowel poeder als crèmige formules mee aanbrengen en blenden.
Hij heeft witte lange haartjes die uit geitenhaar zijn gemaakt. Heel erg zacht en dat maakt hem ook zo geliefd om mee te werken. MAC kwasten zijn ook erg stevig en verliezen bijna geen haren. Ik werk er al jaren mee en ze zijn allemaal nog in top staat!
Ik had niet verwacht dat 217 een platte kwast zou zijn, omdat ik eerder altijd met een ronde blendingkwast heb gewerkt. Toch was ik meteen verrast toen ik hem gebruikte. Hij blend als geen ander. Harde lijnen worden meteen zachter gemaakt en de kleuren blenden mooi in elkaar. Een musthave in je kwasten collectie als je het mij vraagt.


Look met Drama Queen, Burlesque en Frappé van MakeUp Geek waarbij ik de MAC 217 kwast gebruikt heb

Prijs: €22

10 opmerkingen

  1. Mmm door jouw review word ik toch wel weer benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kwast ziet er mooi uit en ben eigenlijk nu wel om nu ik het resultaat ermee zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook helemaal fan! Je voelt zeker een groot verschil met ronde blendingkwasten en ik vind deze eigenlijk het fijnst werken van allemaal. Zeker een aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt mij inderdaad een fijne kwast liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijne kwast is dit zeg! Je ziet het gelijk aan je look haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben zo'n grote fan dat ik er zelfs twee heb! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt als een fijne kwast die er dan nog eens goed uitziet ook :)
    Mooie ooglook trouwens!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De hype rondom de blendingskwasten. Vind hem er goed uitzien!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om een look te zien met de MUG oogschaduws. Goede kwasten maken inderdaad een wereld van verschil.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik gebruik de 217 bijna dagelijks - al denk ik dat de 239 nog net ietsje meer favoriet is bij mij. Ik heb ze jaaaren geleden gekocht en ze zijn (zelfs na honderden keren wassen) nog steeds in topconditie. Dat was de prijs dan eigenlijk wel meer dan waard!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.