VICHY | Normaderm BB Clear + WIN!

zondag 10 januari 2016


Een egale huid is iets waar ik blijf van dromen. Vichy helpt daar een handje bij met de nieuwe Normaderm BB Clear. Een product met veel eigenschappen, wat het in de ochtend wel makkelijk maakt als je haast hebt. Ik vertel je er vandaag alles over en heb een leuke verrassing voor julie dus lees snel verder! 



"Geeft direct een egale huidstructuur en een stralend effect. De huid oogt natuurlijk. 
Hydrateert en houdt het glimmen onder controle gedurende de dag. 
Na één maand: 23% minder onzuiverheden"

De Normaderm BB Clear is de eerste BB crème van Vichy die verrijkt is met salicylzuur en mineraal pigmenten waardoor imperfecties worden bestreden en vervaagd.
Het is een olievrije textuur die geschikt is voor de vette huid. Daarnaast is hij hypoallergeen, bevat hij geen parabenen, verstopt hij je huid niet en bevat SPF16
Hij komt in twee tinten: light en medium, waarvan ik de kleur light heb toegekregen. Beetje jammer wel dat er geen grotere kleurkeuze is. 


Wat me opvalt in de ingrediëntenlijst is dat er vrij veel siliconen inzitten, maar die zorgen dan weer voor een egale teint zoals een primer doet. Ook zit er parfum in dus moest je hier niet tegen kunnen zou ik daar rekening mee houden. 




De Normaderm BB Clear heeft een aangename frisse geur wat ik wel prettig in gebruik vind. De lichte kleur is voor mijn huid perfect. Vaak zijn BB crèmes te donker voor mij, maar nu gelukkig niet!
De crème geeft een lichte tot medium dekking. Hij is op te bouwen, al geeft hij vooral een natuurlijke finish. 
Ik merk meteen dat mijn huid mat wordt gemaakt, niet te extreem en dit blijft toch wel voor een lange tijd zo. 
Voor dagelijks gebruik vind ik hem erg fijn. Hij voelt licht aan en mijn huid ziet er ondanks de lichte dekking egaler uit. Dat ik compleet geen onzuiverheden meer zou krijgen zou me sterk verbazen, maar mijn huid reageert er goed op en puistjes komen vrijwel moeilijk door. 


Heb ik je nieuwsgierig gemaakt naar deze nieuwe Vichy Normaderm BB Clear? Wel, ik mag er zes weggeven aan mijn bezoekers! Drie voor de lichte huid en drie voor de medium huid. 
Om kans te maken hou ik het simpel:

  • Volg A Beauty To Rock via Bloglovin'
  • Stuur me een email met als onderwerp: Winactie Normaderm BB Clear naar: info@abeautytorock.be zodat ik weet dat je meedoet. Vermeld daarin welke kleur je graag zou willen.

Meedoen kan tot 31 januari '16. Ik vermeld de winnaars via social media en stuur je persoonlijk een mailtje als je gewonnen hebt. 

Succes! 

♥ 

11 opmerkingen

  1. Op dagelijkse basis gebruik ik bijna altijd een BB cream. Je hebt mijn interesse gewekt voor dit product! Ik doe mee met de winactie en heb je een mailtje gestuurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke winactie, ik doe zeker mee! Ik heb je gemaild en ik volgde je blog al. Fijne review!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de bbcream ook fijn, alleen jammer dat de bbcream voor mij te donker is :)
    X fijne review!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt als een ideale crème voor onzuiverheden, mocht het er eentje zijn tegen een droge huid deed ik zeker mee. Succes aan de deelnemers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de producten van vichy echt goed maar helaas zijn ze een beetje duur! Ik zou deze bb cream graag proberen en ik heb je een mailtje gestuurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dit er een goed product uit! Leuke review!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie actie! Ik heb al enkele BB-cremes geprobeerd, helaas allemaal niet met het gewenste resultaat. Ik doe heel graag mee voor de kleur medium. Mailtje is verstuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij klinkt heel fijn! Vroeger gebruikte ik altijd BB cream maar de laatste tijd eigenijk vooral foundation, deze bb cream zou ik ook wel eens willen proberen! Ik stuur je vanavond nog een mailtje!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.