BORNPRETTYSTORE | Matt Eyeshadow palette

zondag 3 januari 2016


Matte neutrale kleuren zijn de laatste tijd mijn go-to oogschaduws. Je kan er veel kanten mee uit en het combineert makkelijk. Het geliefde Viseart palette dat menig make- artiesten gebruikt is er dan ook eentje dat mijn ogen uitsteekt. Enkel vind ik hem gewoon te duur. Toen ik bij BornPrettyStore dit mat oogschaduw palet mocht uittesten was ik meteen enthousiast, want de kleuren deden me erg denken aan die van Viseart! Benieuwd als het ook de moeite is? 




Born Pretty staat erom bekend voor hun budgetvriendelijke producten. Op zich betaal je vaak voor de naam, want soms kan de kwaliteit van een high-end product ook eens tegenvallen. Grotendeels is de kwaliteit natuurlijk wel beter en wordt er werk gemaakt van de verpakking. Daarom wou ik dit palet wel een kans geven. 


Toen ik het doosje opendeed was ik meteen onder de indruk van de kleuren! Het palet bevat zowel koele als warme tinten en je kan ze niet enkel als oogschaduw gebruiken, maar ook als wenkbrauwpoeder of om mee te contouren. 


Swatches eerste rij
Iets minder onder de indruk was ik van deze swatches! Ik doe meestal echt mijn best om de kleur op goed op foto te krijgen, maar beter als dit was het me niet gelukt. 


Swatches tweede rij
Dit ziet er gelukkig al beter uit! Helaas zijn de oogschaduws wel vlekkerig. 


Swatches derde rij
Hier hetzelde: betere pigmentatie, maar toch tonen ze niet egaal. Ik ben wel enthousiast over de matte zwarte kleur. 


Ondanks de swatches wat tegenvielen vond ik de oogschaduws op zich best fijn werken. In een ooglook komen ze egaler over en lijkt de pigmentatie ook prima. Ze blenden makkelijk en van fallout had ik ook vrijwel geen last. 
Ik heb een beetje gemengde gevoelens over dit palet. De kleurkeuze vind ik top, maar de kwaliteit is toch net wat minder. Misschien dat de minder gepigmenteerde kleuren wel fijn werken als wenkbrauwpoeder. 


Het Matt Eyeshadow palette kan je hier kopen en met deze code krijg je 10% korting op het hele assortiment van Born Pretty: FRIH10

8 opmerkingen

  1. Mmm de swatches zijn inderdaad niet zo top, jammer want de kleurkeuze is inderdaad goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klopt, de swatches zijn niet verbluffend. Maar je ooglook is wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De swatches zijn niet zo, maar je ooglook vind ik daarentegen prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat de swatches tegenvallen, maar je hebt er toch nog een mooie ooglook mee kunnen maken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig palette meid ik vind de swatches niet heel erg, je kan ze mooi opbouwen zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kleuren zijn echt wel mooi, maar van de oogschaduw zelf ben ik neit zo onder de indruk. Ik heb een Viseart palette en dat is toch andere koek maar je hebt gelijk, ze zijn best duur!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kleuren zijn mooi, maar het pigment vind ik wat tegenvallen :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.