TERUGBLIK 2015

vrijdag 1 januari 2016


HAPPY NEWYEAR DOLLS! Ik hoop dat jullie het jaar goed hebben ingezet en een fijn feestje hebben gehad gisterennacht. Ik ben niet zo'n uitgaanspersoon dus oudejaar is bij mij vaak rustig. Ik vind het vaak al lastig om tot middernacht wakker te blijven haha. 
In ieder geval wil ik jullie bedanken voor al jullie bezoekjes en reacties op mijn blog. 2015 was een erg leuk blogjaar waar ik weer veel ben gegroeid. Laten we van 2016 nog beter maken! Ik heb er in ieder geval nog steeds evenveel plezier in.
Vandaag blik ik even terug naar mijn mooiste looks van 2015 en de populairste artikels. Enjoy!
 SLEEK ARABIAN NIGHTS PALETTE LOOK
 TOO FACED CHOCOLATE BAR PALETTE LOOK

SPRING LOOK


SKETCH 


GRUNGE LOOK 


ROCK CHIC LOOK MET STONE VAN MAC


URBAN DECAY NAKED SMOKY LOOK


HERFST LOOK


URBAN DECAY NAKED SMOKY LOOK

   
HALLOWEEN CREEPY CLOWN LOOK



ZOEVA COCOA BLEND PALETTE LOOK


KERST/FEEST LOOK


3 opmerkingen

  1. Eerst en vooral een prettig nieuwjaar toegewenst! Wat zijn het leuke looks die je hebt gecreëerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent een prachtige dame, hele toffe looks. Happy new year <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige looks heb je in 2015 gemaakt! Gelukkig nieuwjaar x

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.