CURRENTLY LOVING | Januari '16

zaterdag 23 januari 2016


Het jaar is nog maar net begonnen en ik heb al tal van mooie ontdekkingen gedaan op gebied van beauty. Het blijft spannend om nieuwe producten te gebruiken en ik kan niet wachten wat 2016 allemaal in petto heeft voor ons beauty liefhebbers! Vandaag deel ik je mijn favorieten van de laatste weken. 


Wat ben ik blij dat ik deze highlighter heb laten meenemen uit Amerika. Van mij mag een highlighter best gezien worden en daar zal Champagne Pop je niet in teleurstellen: hello perfect glow!

De fijnste liquid lipstick ooit! In het kort uitgelegd: je voelt hem niet zitten, droogt je lippen niet uit, is long lasting en compleet mat. Ook de kleur Lolita vind ik supermooi en uniek.

Ook al zal ik sneller een BB cream in de zomer gebruiken, deze nieuwe Normaderm BB Clear van Vichy vind ik erg goed. Hij heeft een medium dekking en mijn huid ziet er egaler uit als ik hem gebruik. Je kan trouwens nog steeds meedoen aan mijn Vichy winactie! 

Een nieuwe jaar, een nieuw parfum. En wat voor eentje. Black Opium heeft een ontzettend verslavende geur waar ik niet genoeg van kan krijgen. 

Geen idee hoe ik zonder deze kwast heb kunnen leven, want hij blend zo enorm fijn. Er zal geen ooglook meer zijn waar ik hem niet zal gebruiken.

Ik ben heel erg blij dat ik een nieuwe nachtcrème ben beginnen gebruiken. De laatste week heeft mijn huid het toch zwaar te verduren gehad als ik in de koude met de fiets ging werken. Toch heb ik geen last van droge plekken gekregen dus topper! 




4 opmerkingen

  1. Leuk om te zien, champagne pop lijkt me zoooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! Je hebt ook mooie favoriete. Black Opium is ook een groot favoriet van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie producten zeg. Ik ben heel erg benieuwd naar de geur Black Opium, ik heb 'm nog nooit geroken!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.