MAYBELLINE | Lash Sensational Mascara

maandag 25 januari 2016


Na een kleine teleurstelling in de mascara van Tarte besloot ik terug het Kruidvat in te gaan om bij mijn favoriete budget mascara's van Maybelline te kijken. Nu ja erg budget kan je ze niet noemen, maar ze zijn dan toch wel de helft goedkoper dan een chanelleke.
Lash Sensational is de laatste aanwinst van Maybelline en doordat ik postieve reacties erover hoorde besloot ik hem te proberen.



"Ga voor een sensationele oogopslag met de Maybelline Lash Sensational mascara. Breng een laagje van de mascara aan en je wimpers vormen zich als een waaier rond je ogen"
Deze mascara (met 6 soorten borstelhaartjes) heeft een plastieken borsteltje, misschien hou je daar juist niet of wel van. Voor mij maakt het niet zo uit, zolang het resultaat maar goed zit. De wimpers worden hierdoor meteen verveelvoudigd en uitgespreid in waaiervorm. Je kan met het borsteltje ook makkelijk elk wimperhaartje meekrijgen als je de mascara aanbrengt. Ik vind hem prima werken! 

Lash Sensational komt in waterproof, zwart en intens zwart. Natuurlijk ging ik voor het laatste, want hoe zwarter of liever natuurlijk.



Links: zonder en rechts: met Lash Sensational mascara
Volume? Ja, redelijk. Intens zwart? Jep. Spinnenpoten? Mijn wimpers kleven al wat sneller aan elkaar met deze mascara, maar ik vind het resultaat goed meevallen. 
Voor mij is het een erg fijne mascara. Hij geeft nu niet het grootste volume ooit, maar toch net wat meer. Ook houdt hij mijn wimpers langer gekruld en klontert hij niet.

Ik was de mascara's van Maybelline even vergeten, maar Lash Sentational heeft dit weer goedgemaakt!

 Prijs: €13,99

12 opmerkingen

  1. Je hebt echt heel mooie foto's gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zien jouw wimpers er al mooi uit zonder mascara! Ik vind hem best wel kleverig lijken, dat vind ik altijd zonde. Maar ik heb ook best wat Maybelline geprobeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eerlijk ik ben niet helemaal onder de indruk en vind je wimper veel mooier zonder deze mascara dan met deze mascara.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind het resultaat op foto ook niet zo goed en het ligt ook wel wat aan mijn wimpers denk ik, want hij is best fijn hoor!

      Verwijderen
  4. Ik heb deze ook wel eens gebruikt en ik was er best tevreden over. Geen WOW effect, maar toch wel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat ze wat aan elkaar kleven, maar al bij al een mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prima mascara. Maar hij maakt wel een klein beetje spinnenpootjes. Ik heb het idee bij sommige mascara's dat je ze een weekje moet gebruiken en dan lijken ze minder dik te zijn. Misschien ook wel bij deze mascara:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, eigenlijk vind ik het resultaat wel heel erg mooi.
    Ondanks dat geen 1 maybelline mascara werkt voor mij, ben ik toch erg benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vind dit zelf ook een fijne mascara. Ik vind ook dat je een beetje moet leren werken met het borsteltje om echt een top effect te krijgen! Leuke review :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi resultaat! Lekker veel volume en ook écht zwart, I love it. Ik ga hem overwegen als m'n huidige mascara op is!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's Griet! Je wimpers zien er echt prachtig uit zonder mascara.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.