Tutorial: Brons-koper ooglook

maandag 4 november 2013



Spelen met allerlei herfstkleuren vind ik de laatste tijd erg leuk. Ik ben helemaal into brons en koperkleuren. Daarmee laat ik jullie vandaag een nieuwe ooglook zien en vertel ik stap voor stap hoe je hem kan namaken.




1. Gebruik een oogschaduwprimer over heel je ooglid of als je die niet hebt kan je ook gewoon een lichte basis kleur aanbrengen.
2. Breng een bronskleur over het bewegend ooglid aan
3. In je ooghoek breng je een donkerdere kleur aan en deze blend je goed uit
4. In je arcadeboog breng je een koperkleur aan die je goed blend met de rest van de kleuren
5. Maak een winged eyeliner, deze geeft altijd wat extra's aan je look
6. Breng mascara aan, eventueel een nudekleur op je waterlijn en wat van de donkere oogschaduw onder je oog 

Hele look:



De kleuren die ik gebruik heb zijn allemaal van MAC: Bronze, Sketch + Coppering. Als basis heb ik een lichte nude kleur uit mijn Inglot palette genomen (die breng ik dan ook onder mijn wenkbrauwen aan).
Ik heb trouwens twee herontdekkingen gedaan: Coppering is een prachtige koper kleur die ik veel te weinig heb gebruikt! En de lipgloss van NYX in de kleur Naturel heb ik ook te lang verwaarloosd. Hij dekt enorm goed en de kleur is prachtig. 

Ik hoop dat jullie deze tutorial leuk vonden!

6 opmerkingen

  1. supermooie look! doet me echt denken aan het vallen van de blaadjes met die warme herfstkleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kleuren, echt perfect voor de herfst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke look en erg mooie eyeliner-wing! Weet niet of ik zelf met deze look zou staan, maar bij jou staat 'ie echt beeldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie look, de kleuren zijn echt super!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.