Rimmel - Moisture Renew lipstick + winactie!

zondag 17 november 2013


Al snuffelend door het kruidvat viel mijn oog op de (ver)nieuwe(de) Moisture Renew lipstick collectie van Rimmel. Met een aanbod van verschillende kleuren werd ik terug aangetrokken tot een nude kleur. Felle kleurtjes hou ik liever voor de lente/zomer al zaten er wel enkele beauties tussen.
Er zijn twee nude kleuren in deze collectie waarvan ik voor Notting Hill Nude koos.



Ze hebben de Moisture Renew lipstick in een nieuw jasje gestoken. Een doorschijnende paarse huls met Rimmel op pronkt nu rond de lipstick. Ik vind de verpakking niet supergeweldig, maar ik blijf wel van hun kroontjes logo houden!



Notting Hill Nude is volgens mij de donkerste nude kleur die ik heb. Je kan hem een beetje vergelijken met Nude Delight van Rimmel. Mij past dat beter dan een te lichte nude kleur, want dan zie ik er wat ziek uit. 
De Moisture Renew lipstick zorgt voor veel kleur op je lippen met een mooie glans. Hij bevat een hydraterende formule met vitamines (vitamine A, E en C) + ook niet geheel onbelangrijk, hij bevat SPF 20! Lijkt mij wel een ideale lipstick voor in de winter. Dan hebben je lippen zeker wat extra zorg nodig en als je op wintervakantie zou gaan komt die SPF 20 ook van pas! (en misschien ook als de zon hier een keertje uitkomt)

Swatch: 




Pluspunten:
  • Deze lipstick hydrateert mijn lippen erg goed, ze voelen heel zacht aan. 
  • De dekking en pigmentatie is top.
  • Ze hebben een mooie glans die me bijna aan een lipgloss doet denken. 


Minpunten:
  • Tot aan een maaltijd blijft hij wel goed zitten, maar daarna is hij toch vrij wel verdwenen.



Omdat Sinterklaas eraan komt en ik graag cadeautjes geef, geef ik één Moisture Renew lipstick (nog helemaal in de verpakking) van Rimmel weg en wel deze Notting Hill nude kleur!
Wat moet je doen? 
Heel simpel:
  • Vlog mij op Bloglovin'
  • Volg mij op Facebook
  • Laat een comment achter met je emailadres en vertel me als je graag kans wilt maken op deze winactie
De winactie loopt tot 1 december en ik zal de winnaar persoonlijk verwittigen. Veel succes!



De Moisture Renew lipsticks kan je kopen voor 10,99€ 

16 opmerkingen

  1. Fijne actie! Ben gek op de lippenstift van Rimmel. I"m in!
    Mijn mail is: info@vintageandbeauty.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hell yes ik doe mee! wat een plaatje. Ik volg je uiteraard al op bloglovin en nu ook op facebook :)
    mijn e-mailadres: mmesophistique@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een mooie kleur, lekker draagbaar :) Ik doe trouwens graag mee met de winactie (ik volgde je al op bloglovin en nu ook op fb).
    En waarom ik wil winnen? Omdat ik erg van lipstick hou maar er helemaal niet veel heb. En dit vind ik een mooi exemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kleur! Ik doe graag mee met de winactie. Ik volg je via bloglovin&facebook en heb het artikel geliked. Mijn emailadres is eleganticnl@hotmail.com
    Duimen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleur, hij staat je ook heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super mooie lipstick! ik zoek nogsteeds naar zo een soort kleurtje maar dan een goedkopere variant :P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kleurtje, echt eentje die ik ook zeker zou dragen! Felle lipstick vind ik toch iets te opvallend bij mezelf. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kleurtje, ik heb zelf een andere kleur aangeschaft. Wat mij inderdaad op viel is dat ze zo romig zijn en onwijs gepigmenteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil ook meedoen! Mailen op ineke777@yahoo.com.
    Ik vind je blog zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe graag mee :D! Ik volgde je al op bloglovin en ik heb je nu ook geliked op Facebook.
    mijn e-mailadres: beautybyhappiness@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk ik doe mee! Heb beide geliked, groetjes Tessa v_tessa@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind een winactie altijd zo'n leuke manier om in contact te komen met nieuwe bloggers en zo ook nieuwe blogs te gaan volgen, zo ben ik ook bij jou gekomen! Ik vind de hulzen van deze lipsticks alleen al prachtig, de pigmentatie is ook beautiful en het staat je heel mooi. Ik doe graag mee! tessevea@gmail.com Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe graag mee! Mijn mail is mirnevanmegen@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kleur. Uiteraard maak ik hier graag kans op.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik doe mee!
    facebook en bloglovin; zoe louwerse
    email; zoe2308@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat een geweldig mooi kleurtje! Perfect voor een every-day-look, heel mooi! I'm in dus :D
    Mijn e-mail is: kirschoe@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.