Deauty Box | Made In Belgium - November

zondag 24 november 2013


Deze maand bevat de Deauty Box enkel belgische toppers op gebied van Beauty. Er werd al verklapt dat de box een minimumwaarde bevat van 70€! Grote verwachtingen had ik hierdoor gekregen.
Inhoud van de box:



  • Rainpharma - Dagcrème (full size met een waarde van 35,95€)

Het product dat me direct het meest aansprak. De bestanddelen van deze crème zijn 99,9% van een natuurlijke oorsprong en ingrediënten als siliconen, kleurstoffen,.. worden vermeden. Eindelijk ook een crème die meer aangepast is aan mijn huidtype!


  • Elissance - Lipgloss 'Attirance' (Full size met een waarde van 14,95€)

Deze lipgloss zorgt voor extra glans en is verrijkt met karitéboter en natuurlijke olieën, waardoor je lippen gevoed worden + hij laat ze ook voller lijken. Jammer dat hij transparant is, ik had liever een kleurtje!


  • Jean Marin - Professional Strip Lashes (Full size met een waarde tussen 8,95€-9,95€, hangt van het model wimpers af)

Als ik aan valse wimpers denk, denk ik meteen aan de feestdagen! Ik doe ze zelden op, maar ga me er nog eens aan wagen. Deze zien er van topkwaliteit uit dus ik ben erg benieuwd!


  • Jean Marin - Strip lash adhesive (Full size met een waarde van 9,35€)

Wimperlijm mag natuurlijk niet ontbreken met een setje valse wimpers! Deze droogt transparant en is waterproof. Ik heb de welbekende wimperlijm van DUO die voor mij de beste lijm ooit is, dus benieuwd als deze evengoed of zelfs beter zou zijn.


  • Bee Nature - Zeep met honing (42g, Fullsize kost hij 5,50€)

Deze zeep geeft je een zijdezachte en gerevitaliseerde huid. Er zit ook maanzaad in verwerkt die op een effectieve en zachte manier dode huidcelllen verwijderd. 
Ik vind hem al lekker ruiken dus deze komt zeker mijn badkamer in.


Er zaten ook kortingsbonnen bij van oa Rainpharma. Samen met een uitnodiging die erbij zat kan je op die dag zelfs een korting van 40 tot 50% scoren. Jammer genoeg ligt Antwerpen niet bij de deur voor mij, maar als ik in de buurt ben wil ik wel eens een kijkje gaan nemen. 

Voldeed deze box aan mijn verwachtingen?
Ik had er misschien net iets meer van verwacht. De wimperlijn had er voor mij niet in hoeven te zitten, maar ik test met plezier alles uit!

Wat vinden jullie van de box?

8 opmerkingen

  1. mmmm.. ik moet mijn box nog openen :)
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw mooie inhoud heeft deze box!
    en nog een hele fijne zondag.

    liefs,
    www.rachelkromdijk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie producten:) Maar met die wimpers zou ik niets zijn, ik ben daar echt niet goed in!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super leuke box en leuke producten zitten erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Juist wanneer ik ben gestopt met de deauty box , zitten er super leuke producten in! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind het een mooie box, maar zou er toch ook nog net wat meer van verwacht hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had wel een gekleurde lipgloss (had 'm gisterenavond al meteen op) en ben er heel blij mee! Mijn wimpers zijn ook anders als die van jou, nl. Gisele. Maar daar durf ik mij niet goed aan wagen :O Als ik ze eens wil opdoen, ga ik uw hulp inroepen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.