My Tattoos My Story #2

donderdag 7 november 2013


In mijn eerste blogartikel van MTMS kon je al zien dat ik een oldschool kinda girl ben wat betreft tattoos. Vandaag zijn mijn twee oldschool zwaluwen aan de beurt!

Deze heb ik al een jaar of 9 denk ik. Ik vond zwaluwen heel leuk als tattoo, maar ondertussen als ik een echte zwaluw spot (jammer genoeg zie je ze niet vaak meer) moet ik zeggen dat ze wel de fotomodellen onder de vogelsoorten zijn door hun halvemaanvormige vleugels. 
Ik wou niet graag van die typische zwaluwen, maar net iets anders. Ik koos voor een mannetje en een vrouwtje. Over de plaats moest ik ook niet erg lang nadenken, op beide kanten van mijn zij/ribben was the place to be, jammer genoeg ook de meest pijnlijke. Maar hey, als ik iets wil dan moet dat gebeuren. 


(de linkse was trouwens nog maar net ingekleurd op de foto)

De voornaamste betekenis van een zwaluw is vrijheid. Er ver op uittrekken en altijd weer terugkeren. 
Dit past zeker wel bij mij aangezien ik dolgraag reis en liefst ver, maar ik kom dan ook altijd weer graag terug, omdat ik me thuis het best voel.
Een zwaluw kiest ook een maatje voor het leven Symbolisch staat dit voor vertrouwen, geluk en liefde. 
Check. Ik heb al vriendinnen die ik al 10 of meer dan 15 jaar ken en ik ben er zeker van dat ze in mijn leven gaan blijven. 

Tattoo artiest was El Santo. Ik heb ze niet in één keer laten zetten (iets te pijnlijk), maar eerst weer de lijnen, de keer erop laten inkleuren en ook iedere kant apart. 


Ondertussen heb ik een paar jaar geleden al één zijkant laten bewerken met Cherry Blossoms. Mijn favoriet bloemetje van mijn lievelingsfruit! De andere kant ga ik ook nog bewerken, maar ik weet nog niet juist wanneer. De kleuren zijn trouwens fel verminderd nu ik deze foto's terugzie dus die ga ik ook terug moeten bijwerken. 
Ik was voor de cherry blossoms bij Glorybound in Antwerpen geweest.

Binnenkort deel 3!

7 opmerkingen

  1. Wauw, mooie tattoo's! Ik zie vaak mensen met van die zwarte tattoo's, maar vind deze ingekleurde toch net dat beetje meer hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi zeg :) Wil er ook al jaren 1 maar ben een mietje haha. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel mooie tattoos met een mooie betekenis :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem prachtig! En er zit echt een mooi verhaal achter, ik keer ook altijd graag terug naar huis :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat knap! Ik heb zelf ook twee zwaluwen, op mijn rug. Ik vond de betekenis ook heel mooi. Cherry blossoms komen ook nog ergens op mijn lijf, maar nog geen idee waar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig en inderdaad ook de betekenis erachter.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.