L'Oréal - Skin Perfection Corrigerend Serum

vrijdag 8 november 2013


Serums, sinds een aantal jaren zitten ze in mijn vaste verzorgingsroutine. Ik heb er wel nooit erg veel geld aan uitgegeven. Mijn eerste serum was van Hema en die vond ik toen best wel fijn. Door de jaren heen voel ik wel dat mijn huid net wat meer nodig heeft en toen ik de nieuwe Skin Perfection lijn van L'Oréal zag met het corrigerende serum was ik iets te nieuwsgierig om deze te laten liggen. 

De verpakking van het corrigerende serum vind ik een topper:
Een glazen half doorzichtige flacon met een roze finishing touch! Me likes! Hij heeft een pompsysteem wat het verdelen gemakkelijk maakt, met één pompje heb ik namelijk net genoeg. 


Laten we even kijken wat dit serum belooft:
  • Verfijnt de huidoppervlakte
  • Minimaliseert de poriën
  • Geeft je een egale, stralende huid
Dit zegt L'Oréal:
Het 1ste corrigerende serum dat de kwaliteit van de huid verbetert. Dankzij een combinatie van:
- LR 2412: krachtig corrigerend bestanddeel ontstaan uit 10 jaar L'Oréal onderzoek voor optimalisatie van de structuur van de opperhuid.
- Perline-P: een krachtig ingrediëntencomplex voor intense optimalisering van de huidkwaliteit: poriën, huidoppervlackte en teint.

Dit serum wordt aangeraden voor dertigers, ik ben net geen 30, maar voel me wel al aangesproken haha. Je kan hem zowel 's morgens en 's avonds aanbrengen. 



Mijn oordeel:
Het serum heeft een volle gelstructuur, de meeste serums die ik al heb gebruikt waren iets vloeibaarder. Hij heeft een fijne geur die voor mij samen met de structuur met een luxe serum kan vergeleken worden. Hij verdeelt vlotjes over mijn huid die meteen zacht aanvoelt. 
Ik gebruik hem nu een tweetal weken, 's ochtends en soms ook 's avonds. Hangt er wat vanaf als mijn huid wat droog aanvoelt dan doe ik hem 's avonds zeker op en dan is mijn huid in de ochtend stralend en zacht. 
Aangezien mijn poriën redelijk zichtbaar zijn kan ik zeggen dat het nu iets geminderd is, al gaan ze nooit volledig verdwijnen. Enkel met een primer kan je dat effect verkrijgen.
Mijn huid is in ieder geval dol op dit serum! Ik heb zeker de indruk dat hij mijn huid al wat egaler heeft gemaakt. #aanrader

De prijs van dit serum is niet super budgetproof: 14,99€. Maar voor een high end serum betaal je al meteen een pak meer. Ik vind het zeker een redelijke prijs. 


9 opmerkingen

  1. Het ziet er iniedergeval heel goed uit en als hij ook z'n beloftes nakomt dan is dat helemaal niet zo duur!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt me een fijn product, ben er wel benieuwd naar.
    liefs,
    www.xwiesx.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pfff zelfs met een primer kan ik mijn porien niet verbergen hoor :-( Maar goed, tof dat dit serum je huid egaler maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een matterende primer van MAC die er bij toch in slaagt mijn poriën te minimaliseren

      Verwijderen
  4. Leuk dat het een aanrader is, ga hem ook eens proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het lijkt me een handig product, ik ga het zeker een keer proberen.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.