MAC - Stroke Of Midnight

donderdag 14 november 2013



Hoera voor vroege kerstcadeautjes, ook al komen ze van mezelf haha. Het voordeel is dan dat ik zeker blij ga zijn!
Ik bestelde iets uit de MAC Holiday collectie en kreeg het gisteren aan. Benieuwd voor wat ik gekozen heb?

Ik keek wel erg uit naar de Holiday collectie en de keuze was niet makkelijk, want er zijn gewoon zoveel leuke samengestelde kits. Maar we kunnen niet alles kopen, (ik ben nog steeds geen miljonair tegengekomen) dus koos ik voor hetgene wat me het meest aansprak en dat is de lip bag: Stroke Of Midnight, in de kleur Violet.


Deze collectie bevat een leuk make-up tasje met een lipstick, Cremesheen Glass en lippotlood. 


Dark Deed is een donkerrode kleur, wordt door MAC omschreven als: Donker bloedrood


Vino het lippotlood is dan weer intens violetpaars 


Art Of Seduction is een koele nudetint met gouden touch

Ik ben echt heel erg blij met mijn nieuwe beauties! De verpakking ziet er klasse uit en doet me al meteen aan de feestdagen (#holiday) denken! Ik ga nu alles uitgebreid testen, zodat jullie snel alle swatches, finishes, houdbaarheid... hier kunnen lezen!
Als je nog geen idee hebt voor een cadeau bij kerst zou ik zeker eens tussen deze collectie rondneuzen. Lijkt mij er in ieder geval perfect voor!

De Stroke Of Midnight Lip Bag kost 43€
Check alles van de Holiday collectie hier

10 opmerkingen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.