30 Seconds To Mars - 11 November in de Lotto Arena

zondag 3 november 2013


9 dagen, zolang nog tot ik 30 Seconds To Mars terug zie. Eigenlijk is de tijd sinds Werchter enorm gevlogen. Ik weet nog dat ik toen dacht, nog 4 maanden eer ik ze terugzie en kijk het is al bijna zover.
Ik denk dat het de achtste keer is dat ik ze live zie (normaal negende, maar iedereen herinnert zich vast Pukkelpop 2011 nog wel), je zou misschien zeggen: ben ik je ze nog niet beu gezien? Nee, hoor het is juist leuk om ze zoveel te zien! En met hun nieuw album is de show ook weer wat anders en kan je meebrullen met de nieuwe nummers. Trouwens ik ben een trouwe Echelon dus hoe meer hoe liever. 


Check ook zeker hun nieuwe video City Of Angels, supermooi en zoals gewoonlijk zit Jared zelf achter deze kortfilm. Het gaat over hoe Los Angeles iemand zijn leven heeft veranderd, ieder met zijn eigen verhaal. Je spot er ook verschillende celebs in zoals Kanye West, Lindsay Lohan en Selena Gomez. Zeker de moeite om te bekijken. Inspirerend.



2 opmerkingen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.