Opgemaakt - Oktober

zaterdag 2 november 2013


Terwijl ik de vorige maanden veel heb opgemaakt is het in oktober wat stilgevallen. Er zijn maar drie producten leeg. Toch verdienen deze producten wel wat extra aandacht dus daarmee toch een opgemaakt artikel.

Ik heb twee gezichtsproducten van Nivea die leeg zijn:


- Verfrissende reinigingsmousse
Deze mousse is voor een normale tot gemengde huid. Ik vond hem erg fijn, reinigde mijn huid prima en voelde verfrissend aan.


- Clean Deeper - Dagelijkse reinigingsscrub
Ook al zou je hem dagelijks mogen gebruiken, ik gebruikte hem enkel als ik vond dat mijn huid het nodig had, dus als ik meer onzuiverheden had dan normaal. Je huid wordt supergoed gereinigd met dit product en de blauwe scrubkorrels voelde zeker niet agressief aan. Ik had beide Nivea producten trouwens al erg lang, je doet er echt wel een hele tijd mee. 

En één haarproduct is helemaal leeg:


- Macadamia - Healing Oil Treatement
Ik hou enorm van haarolie, het is te zeggen, mijn haarpunten zijt er dol op! Deze Macadamia olie is wat dikker van structuur, maar toch makkelijk te verdelen in de haarpunten. Hij ruikt heerlijk en maakte mijn punten superzacht en glanzend. Zeer fijne olie!

Zou ik deze producten opnieuw kopen?
Aangezien ik op dit moment zoveel andere producten aan het testen ben niet meteen, maar misschien komen ze ooit nog wel in mijn shopmandje terecht. 

Hebben jullie veel opgemaakt vorige maand?

7 opmerkingen

  1. Mooie producten heb je opgemaakt, zelf heb ik ook vrij weinig opgemaakt de afgelopen tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Macadamia olie ga ik ook eens proberen. Heb er alleen maar goeie dingen over gehoord :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Macadamia haarolie klinkt goed c: Fijne
    producten heb je opgemaakt! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeeh, die olie van Macadamia lijkt me erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die healing oil treatment lijkt me iets dat mijn puntjes ook wel kunnen gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die mousse lijkt mij wel fijn :D wil ik eens proberen. en die olie klinkt ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die laatste lijkt me wel wat voor mij !

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.