Marilou Bio - Handcrème

woensdag 20 november 2013



Ik ben in de herfst begonnen met vitaminen voor haar en nagels bij te nemen. Vooral voor mijn nagels dan aangezien die erg breekbaar zijn. Voor mij geeft het zeker een verschil, want mijn nagels worden steviger en ik heb ook minder haaruitval. De laatste keer dat ik er kocht zat er een gratis handcrème bij van Marilou Bio. Misschien nog niet zo bekend bij jullie, maar ik vertel er je vandaag meer over.


Marilou Bio is een organisch merk. Het is een milieuvriendelijk en bevat ongeveer 90% natuurlijk ingrediënten en 10% organische ingrediënten.
Check de ingrediëntenlijst: 


Deze handcrème bevat zowel shea boter en bijenwas wat zeker zacht voor de huid is. 
Ik ken al één iemand die zeer enthousiast was over deze handcrème en dat is de mama! Zij had hem al eerder (door ook de vitaminen te kopen) en toen ik aan haar vroeg wat ze ervan vond zei ze meteen dat het de beste handcrème is die ze al gehad heeft, omdat hij erg snel intrekt en je handen lang zacht houdt. 

Maar ben ik het met haar eens?
Als L'Occitane liefhebber vind ik het moeilijk om een betere handcrème te vinden, maar ik gaf hem een kans vooral omdat het een bio product is. Na het aanbrengen viel me ook meteen op dat hij echt meteen intrekt. Wat me jammer genoeg ook opviel was de geur. Ik kan niet echt zeggen naar wat hij juist ruikt, maar hij heeft inderdaad wel een organische geur. Ik hou nu wel liever van een lekkere geur, maar zolang hij zacht is voor mijn handen zie ik dat wel eens door de vingers. Ik vind hem wel voedend en hij maakt mijn handen zacht, maar ik ben iets minder enthousiast als de mama. 

Marilou Bio kan je oa vinden bij Essenza. De prijs van deze handcrème ligt rond 4€

5 opmerkingen

  1. Ik vind de handcreme zeker niet duur en dat is erg positief. Verder moet ik zeggen dat ik nog nooit van dit merk heb gehoord, toch klinkt het niet verkeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de shea butter erin is zo fijn! dat maakt bij mij altijd mijn huid zo zacht. =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er goed uit en je hebt ook een leuke blog
    ik volg je via gfc hoop dat je mijn blog ook terug
    volgt :) alleen als je die leuk vind natuurlijk

    liefs,
    en alvast een goed weekend
    www.rachelkromdijk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh dit heb ik nog niet gezien bij essenza, volgende keer eens beter kijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.