MAC - Stroke Of Midnight: Violet | Swatches + Review

dinsdag 19 november 2013


Het is zover! Ik vertel jullie vandaag alles over de lipproducten uit de Holiday collectie van MAC. Stroke Of Midnight bevat een lipstick, Crèmesheen Glass en Lippotlood. Welke is mijn favoriet en is er ook een tegenvaller?


Swatches: 



De Crèmesheen Glass: Art Of Seduction.


Ik heb maar één lipgloss van MAC (Boybait) en de reden ervan is dat ik ze jammer genoeg niet dekkend genoeg vind. Ze zijn erg subtiel, net als deze Art of seduction. Ik moet wel zeggen dat ik hem heel moeilijk op foto kon zetten, want er zitten wel gouden glitters in die je hier zo goed als niet ziet.


 De lipstick: Dark Deed


Eerst en vooral, weer moeilijk om op foto te zetten, want in het echt is hij een stuk donkerder! Zeker rekening mee houden. Je kan hem ook het best met een lippenseel aanbrengen, dat werkt veel netter met zo een donkere kleur. Ik vind hem wel echt prachtig! En zoals we van MAC gewoon zijn houdt hij ook redelijk lang op mijn lippen. 


Het lippotlood: Vino.


Ik heb mijn lippen helemaal ingekleurd met het potlood wat op zich ook al een mooi effect geeft. Hij is violetpaars en oh wat een beauty! Al is hij wel erg donker, maar daar ben ik precies de laatste tijd wel voor te vinden. Een lippotlood geeft trouwens een heel goede basis waardoor je lipstick veel langer blijft zitten. Deze was ook moeilijk te verwijderen!


In combinatie met Dark Deed = perfection!


Met Art of Seduction erbij. Hier zie ik wel meteen een verschil en een gouden glans erdoor. De lipgloss is dus ideaal om te combineren met een lipstick. Zonder vind ik hem wat te kaal. 

Ik ben heel erg blij met mijn drie nieuwe MAC lipproducten! Het minste vind ik waarschijnlijk de Crèmesheen Glass, maar ik ga hem gewoon in combinatie met een lipstick gebruiken.

Welk is jou favoriet? Hebben jullie iets uit de Holiday collectie?

13 opmerkingen

  1. Wat een mooie kleur! Alleen is hij voor mij toch iets te donker..op de laatste foto waar de producten zijn gecombineerd vind ik het wel echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw de gloss en de lipstick samen zijn echt mooi! dan zie je inderdaad wel die gouden gloed, echt erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die lipgloss is wel mooi in combinatie met de lipstick :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind beide lipsticks wel heel erg mooi. Ik ben niet zo'n fan van de gloss.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pracchtigeee producten!! Mac blijft super

    je hebt een nieuwe volger!
    kus http://widiees.com http://widiees.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De lipstick is echt heel erg tof voor de herfst ! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem zelf niet zo mooi, te donker, maar het staat jou echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een prachtige kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuke lip producten! Ik vind ze ook echt leuk samen, heel mooi effect :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heeft MAC toch mooie producten. KWIJL KWIJL

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.