Rimmel - Moisture Renew Lipliner

maandag 25 november 2013


Naast de Moisture Renew lipsticks bracht Rimmel ook een Universal Transparant Lipliner uit. Overbodig of een musthave?

Ik heb zelf niet veel lippotloden, omdat ik het niet vaak gebruik en als ik voor elke nieuwe lipstick ook de lippotlood moet kopen wordt het wel een dure grap. Al heeft een lippotlood wel voordelen:
- Je lipstick blijft veel langer zitten
- De kleur van je lipstick is intenser
- Je lipstick loopt niet uit 
- het preciezer aanbrengen (denk aan een donkere kleur) gaat net wat makkelijker

Wat belooft deze Moisture Renew Lipliner:
- zachte lippen doordat hij Shea boter bevat
- bescherming tegen uitlopen van je lipstick of lipgloss
- houdt alles op zijn plaat voor 7 uur lang
- 1 lipliner voor al je lipsticks!


Deze tranparante lipliner heeft zo een handig draai systeem wat wel een minpuntje heeft, omdat je hem niet kan slijpen en na enkele keren gebruiken heb je natuurlijk een stompe punt. Maar gelukkig is deze liner transparant en zie je hem zo goed als niet als je hem aanbrengt. 
Eigenlijk kan je hem een primer voor je lippen noemen. 


Mét de Moisture Renew Lipliner. 


Lipstick erover!

Perfecte aanvulling voor mijn stash?
Ik vind de lipliner wel handig, hij maakt mijn lippen zacht en mijn lipstick houdt ook wat beter. Nu wel geen 7 uur lang. Ik heb geen idee als hij helpt tegen uitlopen, want daar heb ik nooit last van. Toch twijfel ik als het iets is waar ik echt niet zonder zou kunnen. Dat zal ik de komende weken wel ondervinden!

Lijkt de Moisture Renew Lipliner iets voor jou?

6 opmerkingen

  1. ik vind het wel iets speciaals.. dus ik ben wel geneigd eens naar de winkel te gaan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me erg handig, zeker voor wat extra hydratatie. Ik heb nu (met het weer) nogal last van velletjes en barsten, niet zo handig als je lipstick wil dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt wel heel erg handig maar ik denk niet dat ik zoiets als dit snel zou gaan gebruiken, alleen al omdat ik het gewoon zou gaan vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik gebruik zelf nooit lip liner. Voor mij maakt het nooit zo veel verschil.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me echt een goed product! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.