Favoriete kwasten

dinsdag 26 november 2013


Het heeft lang geduurd, maar vandaag toon ik jullie mijn favorieten kwasten. Kwasten waar ik niet zonder kan en die net wat extra geven bij het opmaken. 




Ik gebruik zowel duurdere als wat meer budgetproof kwasten: MAC, Zoeva en Real Techniques behoren tot mijn all time favorites!



Real Techniques - Duo Fiber 
Deze Duo-Fiber eye brush van Real Techniques komt uit een limited edition. Ik vind hem enorm fijn! Ik gebruik hem om mijn arcadeboog mee aan te zetten. Hij brengt de kleur heel precies aan en je kan de kleur met deze kwast mooi opbouwen + tegelijkertijd kan je de kleur meteen blenden. Ook heb ik met deze kwast geen last van fallout. 


Zoeva - 230
Deze pencil brush van Zoeva is ideaal voor het precies aanbrengen van een kleur in je arcadeboog. Dit vind ik vooral makkelijk als het om een donkere kleur oogschaduw gaat. 


MAC - 224
Je zou met deze blendingkwast kleur nauwkeuriger kunnen aanbrengen, maar ik vind de Duo Fiber eye brush daar beter in. Ik gebruik hem vooral om te blenden wat hij prima voor mij doet.


Zoeva - 222
Een mega grote oogschaduwkwast van Zoeva. Erg handig om snel een kleur over je ooglid aan te brengen, werkt heel fijn.


MAC - 208
Dé fijnste wenkbrauwkwast is ongetwijfeld deze van MAC! Doordat hij schuin is, is het makkelijker om je wenkbrauwen vorm te geven en hij werkt ook heel precies. 
Je kan hem ook gebruiken om een winged eyeliner mee te maken. 

De gezichtskwasten:


MAC - 109
Mijn blushkwast is rond en niet erg groot, maar oh zo fijn om mee te werken. 


Real Techniques - Setting brush
Deze kwast gebruik ik vooral om onder mijn ogen af te poederen en op plekjes waar ik moeilijk geraak met mijn kabuki kwast. 


Zoeva - 104
Deze bufferkwast van Zoeva gebruik ik altijd om mijn foundation aan te brengen. Ik krijg er een egale dekking van zonder een maskereffect.


Zoeva - 120
Sinds ik deze Kabuki kwast heb zou ik hem niet meer kunnen missen. Hij is on-ge-loof-e-lijk zacht! Ik vind hem heerlijk om mijn gezicht mee af te poederen of om countouring mee te blenden. 

Wat zijn jullie favoriete kwasten?

12 opmerkingen

  1. Je hebt een mooie collectie :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie verzameling heb je! Ik gebruik momenteel maar 3 kwasten, van Hema en Essence maar in de toekomst wil ik ook graag wat betere want deze werken niet zo fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb zelf nog nooit een kwast van Real Techniques geprobeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kwasten! Ik wil ook graag wat meer duurdere proberen, maar heb op het moment alles van elf, etos, Hema etc. Mijn favoriete kwast is denk ik mijn poederkwast van MaxFactor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik gebruik zelf ook een mengeling van Mac, RT en Sigma.
    Dat wenkbrauw kwastje van Mac is zo fijn.
    Liefs,
    www.xwiesx.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik wil ook nu zo graag dingen van Zoeva gaan bestellen
    hoeveel dagen doet de post er ongeveer over?

    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kwasten heb je ! Ik vind de kwasten van RT en Zoeva ook erg fijn :) X Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne verzameling kwasten heb jij! Het wenkbrauwborsteltje van Mac is ook super fijn om voor je eyeliner te gebruken!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.