Elissance - Lipgloss

woensdag 27 november 2013


Aangezien ik weer in een lipgloss periode zit was ik blij toen er eentje in de Deauty box van deze maand zat. De verpakking zag er al meteen veel belovend uit, hij straalde luxe uit, maar is hij ook zo luxueus op mijn lippen?



Wat meteen mijn enthousiasme deed dalen was dat ik een transparante kleur had en zeker als je dan hoort dat er ook boxen waren met een gekleurde lipgloss. Ik hou nu eenmaal van kleur, zeker als het om lipgloss gaat. Aangezien ik niet veel pigment meer heb in mijn lippen (dank u koortsblaasjes) is een kleurtje welkom, hoe sutbiel ook. Maar ok, voor mij is dat snel opgelost, ik gebruik hem gewoon over een lipstick. 



Mét de Elissance lipgloss


Over Babette van Lime Crime. 

Laat ik even de positieve punten van deze lipgloss opnoemen:
- Glans? Jazeker! Als je extra wil schitteren is deze lipgloss zeker ideaal
- Houdbaarheid? Enorm goed, zelfs na een maaltijd voel ik hem nog steeds zitten.
- Beschermend? Deze lipgloss bevat karitéboter en natuurlijke olieën. Hij droogt mijn lippen hierdoor ook niet uit en houdt ze zacht.

Negatieve punten:
- Plakkerigheid? Euhm, a little too much? Als er iets is wat ik wil vermijden in een lipgloss is het dat wel. Het enige voordeel hieraan is dat hij veel langer blijft zitten.
- Geur/Smaak? Té geparfumeerd voor mij of komt dat door de essentiële olieën? Een lipgloss mag wel een geur hebben, maar voor mij blijft hij te lang hangen en ik wordt snel misselijk van zo'n geuren. 

Al bij al vind ik de glans wel erg mooi van deze lipgloss en is het zeker fijn dat hij ook voedend werkt. 

Houden jullie rekening met de geur of plakkerigheid van een lipgloss?

9 opmerkingen

  1. Wauw, die lipstick is heel erg mooi, staat supergoed bij je huid ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh neen, als het plakkerig is moet ik er al niet meer van weten :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lipstick is erg mooi van kleur
    maar nee ik hou niet van lipgloss..


    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben echt geen fan van de geur en smaak, waardoor ik na 5 minuten enorm misselijk werd van de gloss :s

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ai, jammer dat hij zo plakt want verder klinkt hij best goed. Maar ik heb dus een heeeeekel aan sticky lip gloss.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er mooi uit maar door de minpunten zou ik hem niet kopen omdat dat net de dingen zijn die ik niet wil bij een gloss :/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie gloss alleen jammer datie zo plakkerig is ! x Jana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat er zo'n sterke geur aanzit! Ik vind hem opzich best mooi, maar ik hou meer van een mooie lipstick :D

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.