Picture My Life - Oktober #10

vrijdag 1 november 2013


Het is een korte instagram maand geweest, want ik ben mijn iPhone een tweetal weken kwijt geweest (lees: laten herstellen, want WIFI werkte niet meer en ik kreeg een nieuwe in de plaats). Grote liefde voor mijn iPhone, want ik miste dat ding eigenlijk wel heel erg. Ik deed er zoveel op, net zoals foto's maken van alles wat ik doe. Daarmee is Picture My Life van oktober wat gekrompen. Ik beloof alvast voor november een hele hoop foto's te maken! Kijk verder voor wat ik de laatste weken heb uitgespookt.


Pretty Little Liars was er terug voor even met hun Halloween Special. Ik vind dit altijd de leukste aflevering van het seizoen al vond ik deze het minste van allemaal. Er gebeurde eigenlijk niet erg veel. We weten nu al wie A is (no spoilers, I promise), maar toch blijft het wel spannend! 


Eindelijk nog eens sushi gaan eten! Ik had een etentje met twee vriendinnen die ik allang niet meer gezien had en het was een heel gezellige avond. Als ik deze foto terug zie krijg ik meteen weer zin in sushi haha.



Leuk pakketje gekregen van Farmaline! Ben volop de producten aan het testen dus hier lees je binnenkort zeker meer over. 


Autumn lips! 


Bij mijn favoriet koffiezaakje in Hasselt (Coffee Café) versieren ze altijd bij feestdagen of speciale gelegenheden zoals nu ook met Halloween (dikke duim dat ze hier aan meedoen!) en ze hadden ook een aangepast menu met Halloween drankjes. 


Afgelopen zondag was ik naar de Ikea geweest (eindelijk), ik ben verslaafd aan hun kaarsjes en heb meteen een hele voorraad meegebracht. De blauwe met kokos geur zijn er volgens mij nog niet erg lang, maar ik was superenthousiast toen ik ze zag liggen. Ik stel me een tropische geur door heel miin living voor als ik ze aandoe.

Persoonlijke update: 
Ik vertelde vorige maand dat ik zou beginnen met een hairstyling cursus, maar ik ga dit nog even uitstellen omwille van persoonlijke redenen, het komt nu niet erg goed uit. Ik ga dit zeker nog wel volgen. Op dit moment zit ik ook wat vast met mijn rug en dan zou lang rechtstaan ook niet goed doen. Ik mag zelfs niet sporten nu (behalve fietsen). Heel vervelend, het lijkt ook niet te beteren, maar ik zal er maar positief over denken.

Hoe was jullie maand?

5 opmerkingen

  1. Jammer dat je je cursus moet uitstellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hmm wat ziet die koffie er heerlijk uit! ik ben al heel lang gestopt met pll, het boeide me niet meer zo erg

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh, Coffee Café, zalig! Beterschap, trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat ziet die koffie er heerlijk uit, leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ah, PLL volg ik ook op de voet alleen jammer dat we nu weer zolang moeten wachten op de volgende episode. Maar was idd minder spannend dan de vorige halloween-episodes. Maar ben ook benieuwd naar die blauwe kaarsen van Ikea, want toevallig gaan we zondag erheen dus hopelijk vind ik ze ook lekker qua geur.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.