Opgemaakt - November

vrijdag 29 november 2013


Vorige maand was mijn opgemaakt bakje maar dun gezaaid. Ik heb deze keer beter mijn best gedaan wat altijd een fijn gevoel geeft om alles in één keer weg te gooien. Deze keer waren het voor mij allemaal erg fijne producten.

  • L'Occitane - badzout
Dit badzout met essentiële olie van lavendel is puur relaxen! Ik kreeg hem ooit cadeau en ben hier heel zuinig mee geweest, want hij ruikt heerlijk, maakt mijn water paars en doet me volledig ontspannen. 
  • Rituals - Wu Wei Calming cream bath
De geuren van Rituals maken me vaak volledig zen. Dit crème bad ruikt erg lekker en is ook lief voor je huid.  
  • Batiste - Coconut & Exotic droogshampoo
Ik kan niet meer zonder droogshampoo, het blijft enorm handig en Batiste is nog steeds een favoriet.
  • L'Oréal - Verzachtend micellair water
Nog een favoriet van mij die ik op dit moment opnieuw blijf kopen.
  • Kneipp - badolie lavendel
Veel badproducten deze maand zo te zien! Ik heb vaak nood aan ontspanning dus iets met lavendel zal ik zeker altijd in mijn badkamer hebben staan. De badolieën van Kneipp maken je huid ook lekker zacht.
  • Avène - Cleanance + Lierac - Démaquillant Douceur
Deze kon je hier al voorbij zien komen. Twee fijne micellaire waters waarvan ik jammer vond dat die van Lierac leeg is! Ik overweeg om hem fullsize te kopen.
  • Max Factor - Clump Defy
Ik heb deze mascara erg graag gebruikt, maar hij was al enkele maanden oud en begon op te drogen. Je kan mijn review ervan hier lezen. 

Testen jullie graag een nieuw product uit of hou je je liever vast aan een favoriet?

6 opmerkingen

  1. klinkt goed ik zat ook te twijfelen of ik een opgemaakt video moest gaan maken.. ik verzamel het nu
    in een tas.. maar ik vind het nog niet genoeg voor een video dus ik stel het nog even uit!
    ik ga denk ik een mijn favoriete producten van november maken!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook dol op die mascara, en ow ik hoop echt dat hij bij mij niet opdroogt... :/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor! Ik maak zelf eigenlijk nooit zo heel erg veel op!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te zien wat je hebt opgemaakt! De producten van Rituals maken mij ook helemaal ontspannen.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.