My Tattoos My Story #3

zaterdag 23 november 2013


Het is weer zover, we zitten al aan mijn derde tattoo. Eentje die niet zoveel plaats in beslag nam, maar wel eentje die veel voor mij betekent. Plaats: op mijn rechterpols -  Tekst: Love.

Ik vind woorden of teksten altijd wel mooi om als tattoo te hebben. Vaak zullen deze ook persoonlijk zijn en kan het zelfs steun geven of een mooie herinnering zijn voor mensen die bv. een moeilijke periode hebben meegemaakt, iemand hebben verloren... 
Ik koos voor liefde oftewel: Love (engels klinkt voor mij altijd mooier), omdat liefde nu eenmaal hét belangrijkste is in mijn leven. En dan bedoel ik dat in zijn geheel, het gaat verder dan enkel je partner graag zien, maar ook je vrienden en familie horen hierbij. Het gemis aan mijn papa (4-8-2000) heeft me dat nog meer doen beseffen. Dus voor mij heeft deze tattoo enorm veel verschillende betekenissen. 
Erg orgineel is hij toegegeven niet, ik zag een love tattoo bij Jessica van The Veronicas jaren geleden die ik zo erg mooi vond. Ik vond hem simplere wat mooier dus legde ik aan mijn tattooeur uit hoe ik het juist wou.

Voor wie geen tattoos heeft, maar wel zou willen. Welke quote, woord of tekst zou jij willen laten zetten? En ik ben uiteraard benieuwd wie er zo wel eentje heeft.

10 opmerkingen

  1. Erg mooie tattoo, mooi ook om het verhaal erachter te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi en ook wel ontroerend verhaal hierachter..:) Als ik een tattoo zou laten zetten zou het een heel klein zwaluwtje zijn om 'vrijheid' te symboliseren.. iets wat ik ook erg belangrijk vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat bijzonder om het verhaal er achter te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt gaaf, ik wil er ook zo graag een maar ik durf maar niet… Daarbij weet ik ook nog niet echt wat ik wil, (een klein symbool op mn pols, maar wat?) Mooie betekenis heeft het voor je! Ik volg je nu :) XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil graag happiness op mijn ribben laten zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi, vooral het verhaal er achter!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kreeg kippenvel toen ik je tekstje las. Heel mooi!
    Langs ene kant wil ik er graag eentje (een kapstok) maar langs de andere kant zal ik het waarschijnlijk nooit doen :p Indien je geïnteresseerd, bent ik heb een tijdje geleden een artikel overgeschreven op mijn blog over tattoo's. http://lesdeuxmoiselles.com/lets-talk-about-tattoos/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooi zo simpel! ik wil erg graag nog een tattoo maar ik zou zo gauw niet weten wat precies.. ik vind quotes op de ribbenkast echt prachtig, maar ik ben nog niet echt een tekst tegengekomen die ik mijn hele leven daar zou willen dragen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi seg! Ikzelf heb 2 tattoo's, op m'n beide voeten. Eentje met Cherry Blossoms en wat bellen (allemaal om persoonlijke redenen, zit dus een betekenis achter), en op de andere voet 'Imperfection defines beauty'. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.