Face Of The Day

maandag 11 november 2013


Bijna klaar om vanavond naar 30 Seconds To Mars te gaan! Ik laat jullie nog snel mijn make-up look zien:
Ik koos voor een wat donkerdere look die ik met bruine oogschaduw heb gemaakt, want zwart maakte het net iets te heftig. Aan het binnenste van mijn ooghoek bracht ik een lichte kleur aan en werkte het af met een winged eyeliner. 





Als blush koos ik voor Melba van MAC met de highlighter die in het Khloe Palette zit van Kardashian Beauty. Op mijn lippen koos ik voor een Colour Lip Balm van Catrice, gemakkelijk om bij te werken!



18 opmerkingen

  1. Veel plezier gewenst bij het concert. Mooi meisje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie look! Ik vind de lipkleur ook heel passend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke look! Hopelijk heb je veel plezier op het concert! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je ziet er heel mooi uit! Hoe was het concert?

    Liefs,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Superleuk :) verslagje komt in mijn maandelijkse Picture My Life!

      Verwijderen
  5. Wat een mooie look! Ik ben erg benieuwd hoe het concert was;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. staat je prachtig! Ik heb melba van MAC ook, fijn kleurtje is het xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke look! Je winged eyeliner is mooi gelukt! x Jana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amazing post! I love it! :)
    I invite you to join my first INTERNATIONAL giveaway, win a gift of your choice! The rules are really simple. I REALLY hope you'll join. Good luck :) xx
    http://tinasstylesinners.blogspot.com/2013/11/international-christmas-giveaway-gift.html
    xx, Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Vooral de lipkleur staat je goed! xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi! Melba is echt een favoriet van mij.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.