Winactie!

vrijdag 2 augustus 2013


Lieve bezoekers, het wordt tijd voor mijn eerste winactie op mijn blog! Ik ben nu toch al een tijdje actief aan het bloggen dus dat verdient een cadeautje. Wat moeten jullie hiervoor doen?

De wedstrijd gaat pas in als ik 50 volgers op Bloglovin heb bereikt. Dus wil ik jullie vragen als jullie me daar nog niet volgen deze kleine moeite te doen. Zo ben je ook snel op de hoogte van mijn nieuwe blogposts.
Wat jullie kunnen winnen ga ik nog niet verklappen, maar ik wil wel al zeggen dat het erg leuk en handig is! Misschien een kleine tip...

Nee, toch maar niet! Zo blijft het een verrassing. Ik hoop de winactie snel te starten.

21 opmerkingen

  1. Lieve meid, ik hoop dat het snel lukt om 50 followers te krijgen. Je hebt een ontzettende leuke blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik volgde je al, dus ik ben erg benieuwd naar de winactie :) Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik volg ook al een tijdje, ben benieuwd :)

    Keep up the good work!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voila, ik ben je alvast gaan volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, haha ik volgde je al ;)

    Liefs,

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk, ikzelf doe meestal nooit mee met winacties

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke winactie, spannend dat dit een verassing is.
    Je blog is echt leuk dus het zal niet lang duren voor je die 50 followers hebt :). Ik zal alvast volgen ;)
    liefs Birgit x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik volg je vanaf nu (20e volger) ben benieuwd en hoop voor je dat je snel die 50 followers haalt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Net je blog ontdekt door je berichtje op m'n site, dankjewel daarvoor.
    Ik doe graag mee.

    Succes aan iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.