Everyday bakje opruimen

donderdag 15 augustus 2013


Al enkele weken denk ik bij mezelf, wat een rommeltje is mijn everyday make-up bakje toch geworden. Ik kwam er maar niet aan om het eens onder handen te nemen tot nu (want we hebben een weekje vrij!) en ja het was zeker nodig.

Dit bakje staat dicht bij me in de badkamer en is voor mijn dagelijks gebruik. Er zitten vooral foundations, mascara's en eyeliners in, omdat ik hier vaak niet zonder buiten ga. Naargelang welke look ik maak grabbel ik in mijn ladekast waar al de rest ligt. Hopelijk duurt het niet meer ontzettend lang voordat ik mijn Ikea ladekast kan halen, want die komt dan ook in de badkamer en dat maakt alles een stuk makkelijker als alles binnen handbereik ligt!

Kijk even mee wat er allemaal in zat, uitgaat en erbij komt.


Vier foundations waarvan ik de Healthy Mix van Bourjois eruit ga gooien, omdat hij nu wat te licht is in de zomer. Mijn geliefde Double Wear van Esteé Lauder is bijna leeg, boehoe, maar deze ga ik zeker opnieuw kopen.


Ja, ja ziet het goed, veel te veel mascara's! Ik vind het altijd zo moeilijk om er eentje weg te gooien. Maar de meesten zijn uitgedroogd en gebruik ik ook al even niet meer, behalve dan die ik recent heb gekocht. Hier gaat de Mega Volume Black Smoke van L'Oréal, Big Fatty Mascara van Urban Decay (kocht ik in NY vorig jaar dus hou ik wel nog bij, sentimentele waarde!), The Colossal Volume Express en Rocket Volum Express van Maybelline en een mini van Max Factor allemaal eruit.


Een reeks eyeliners, waarvan de Dip it van Sleek helemaal op is (dus eruit!). De liquid eyeliner van H&M gaat in mijn stash, want deze heeft glitters en zou ik enkel voor een speciale gelegenheid (feestdagen) gebruiken. De Ultra Black liner van Bourjois gaat ook in mijn stash. Van de eyeliner stift van Essence heb ik een backup, omdat er van eentje het puntje nietmeer zo precies werkt en dan gebruik ik de nieuwe als ik een wing wil maken.


Twee oogpotloden die ik eigenlijk zelden gebruik, al is die van Essence een favoriet en blijft deze erin. De andere waar niet veel meer van overblijft is volgens mij van Max Factor. Deze hou ik erin om op te maken.


Ook twee oldies die ik serieus dringend moet opmaken. De touch up concealer van Gosh is al bijna zover.


Het is misschien ook overbodig om 2 wimperkrullers in mijn everyday bakje te hebben! Zeker als ik enkel nog mijn favoriet van Shiseido gebruik. De andere gaat dan maar in de reserve.


Oogpotloodslijper blijft er ook in. Mascaraborsteltje komt bij de kwasten!


En dit gaat er mee in! De Cream Blush van Bourjois, Match Perfection van Rimmel, oogpotlood van Gosh in de kleur Pure Natural en Blot Powder van MAC.


En zo ziet mijn everyday bakje er nu uit. Toch al iets overzichterlijker als ervoor. Oh, er zat ook nog de Renewal Lash Serum van L'Oréal in die ik ook aan het opmaken ben. 


8 opmerkingen

  1. dat is een serieuze opruimbeurt! ziet er lekker ordelijk en overzichtelijk uit nu

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je dit deelt. Lichte hint naar mij toe: ruim zelf je bakje op!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoho , zo herkenbaar van toen ik nog een everyday bakje had! Heb nu gewoon een fijne , niet te drukke lade dus geen bakje meer nodig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doet deugd eh, zo eens alles herorganiseren :-) Doe ik ook regelmatig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke posts en wauw zoveel mascara's!
    Ik hou ook wel van het net-opgeruimd-gevoel!

    Liefs, Liese
    PS: ik hou een give-away, doe jij al mee?:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. ik vind hem fijn! Hij geeft een matige dekking en mooie finish

      Verwijderen
  7. Ik ken dat! Begin altijd vol goede moed aan de opruim en dat gaat een week of twee goed, daarna is het weer een rommeltje!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.