Korres - Pale Green

zondag 4 augustus 2013


Dankzij de Deauty 'Respect' Box mocht ik kennismaken met het griekse natuurlijke beautymerk Korres. Als er iets is wat erg belangrijk blijft bij het gebruiken van allerlei producten is het wel dat het je huid zeker niet beschadigd. Vroeger zou ik de ingrediëntenlijst achteraan of ergens verborgen vaak niet bekijken, maar hoe meer ik met beauty bezig ben en erover lees kom ik wel te weten wat je zeker best vermijd in een product. 
In mijn Deauty 'Respect' box vond ik deze Korres nagellak in de kleur Pale Green.



Pale Green is een pastel mint groene kleur die ik zeker wel mooi vind voor deze zomer. 
Hij bevat Myrrh extract, oligoelementen en provitamine B5 die je nagels verzorgt en verstevigt. Verder is deze nagellak vrij van:
- Siliconen
- Aceton 
- Phthalate
- Formaldehyde
- Camphor
- Toluene
- Xylene
Allemaal goed en wel, maar is het ook een fijne nagellak?
Zoals de meeste lakjes, moet je bij deze ook wel twee lagen aanbrengen voor een goede dekking, omdat hij vrij dun is, maar toch wel makkelijk te lakken is. Hij droogt ook snel! Verder blijft hij wel goed zitten, maar algauw stootte ik ergens tegen met mijn nagel waardoor de nagellak er al begon af te chippen. Binnenkort begin ik met gellak dus dat probleem ga ik gelukkig niet meer hebben!
Toch blijft het positief dat dit merk lief is voor je huid, haar en nagels en dat op een natuurlijk wijze. Ze hebben trouwens nog erg mooie kleuren dus ga zeker eens een kijken nemen op hun website:

Houden jullie rekening met wat er allemaal in een product zit?

6 opmerkingen

  1. Ik doe mijn best om er naar te kijken soms vergeet ik het ook. Het is trouwens een mooie kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lief kleurtje! leuk ook dat ze helemaal natuurlijk zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kleur! Ik hou erg van dit soort kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Speciale kleur. Ik heb nog nooit nagellak van Korres geprobeerd.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.