Spam your blog!

dinsdag 27 augustus 2013


Aangezien ik naast het bloggen zelf ook graag rondsnuffel op andere blogs is het vandaag je kans om je blog hier achter te laten. Misschien ken ik je blog al, maar het is ook altijd leuk om nieuwe blogs te leren kennen.
Vertel er ook bij hoelang je al blogt, over wat en waarom je ermee begonnen bent.

Ik blog in theorie al een 3tal jaar, maar ben er een dik half jaar helemaal ingevlogen en heb er een eindelijk regelmaat in gevonden. Ik ben gek op alles wat met beauty en make up te maken heeft. Het is een uitlaatklep voor mij om er dan ook dagelijks mee bezig te zijn er erover te bloggen. 

Je kan me nu trouwens ook terugvinden op Facebook!

Let the spamming begin! 

4 opmerkingen

  1. Yeehaw, spammen! Mijn blog vind je op http://kissandmakeupsbeautyblog.com/. Ik ben een Belgische beauty blogger in Zwitserland die over alles dat met make-up en beauty te maken heeft blogt. Griet, jij kent mijn blog al, maar voor wie 'm nog niet kent: kom gerust eens kijken! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jippieeee.. Kom eens kijken op http://beautytalk.be
    Ik blog over beauty en fashion en er komen regelmatig winacties voorbij!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben nu iets meer dan een jaar bezig. En ik blog over beauty, makeup, health and fitness. En ook gewoon dingen die me interesseren en die ik wil delen met de wereld. Mijn blog is http://www.candylovecity.blogspot.com
    Thanks voor de eventuele visit :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik spam lekker mee.
    Mijn blog gaat voornamelijk over Beauty, Fashion & Lifestyle. ook zul je regelmatig recepten voorbij zien komen.

    www.thebeautyassistant.nl

    Liefs, Marloes

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.