Face & Body Foundation - MAC

donderdag 8 augustus 2013



Een favoriet bij menig visagisten en een herontdekking voor mij is deze Face & Body foundation van MAC. Nu de extreme hitte achter de rug is kan ik eindelijk weer wat foundation op mijn gezicht verdragen. Ik heb meerdere Face & Body foundations, want ik kocht ze voor mijn visagie opleiding en zo zijn ze in mijn make-up koffer terecht gekomen die ik dus vergat. Hij is perfect voor in de zomer, want hij voelt erg licht aan.



De flesjes van de Face & Body foundation vind ik erg leuk en handig in gebruik. Ze zijn van zacht plastiek en dat maakt het samen met de kleine opening makkelijk om de hoeveelheid te kiezen die je wenst. Aangezien dit een erg vloeibare foundation is op waterbasis schud ik altijd eerst even met het flesje voor ik hem gebruik. Hij is ook bestand tegen water wat zeker nog een pluspunt is.



De Face & Body foundation kan je niet enkel gebruiken voor je gezicht maar dus ook voor je lichaam. (Erg geliefd bij het opmaken van modellen) Hij is ideaal voor het opbouwen van lagen, want hij dekt maar matig. Als je ergens meer dekking nodig hebt dan breng je daar best meerdere lagen aan. Hij ziet er natuurlijk uit, geeft een gezonde gloed en houdt lang op je gezicht.


Zonder make-up (en met veel oneffenheden! Mijn huid ziet altijd af als het zo warm is geweest)


Met de Face & Body Foundation


En hier helemaal afgepoederd. Je ziet dat hij de oneffenheden niet helemaal wegwerkt, maar dat was ook niet de bedoeling. Voor mij geeft hij een mooie dekking met 2 lagen en blijft het er natuurlijk uitzien. 
Ik gebruik trouwens de kleur C2. Ik kan hem eventueel mengen met mijn andere kleuren, maar deze lijkt nu toch perfect te matchen met mijn huid. 
Ik ben erg blij deze te herontdekken! 

Face & Body Foundation is te koop bij MAC voor 33,50€

Hebben jullie al eens een product herontdekt, wat je zelfs in het begin helemaal niet leuk vond?

9 opmerkingen

  1. oeeh pretty! ik vind 'm echt supermooi! ik ben de laatste tijd echt into de lichte dekking en deze ziet er fantastisch uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had hem vroeger ook, hij heeft zo'n mooie finish :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem weleens gebruikt in de MAC winkel. Hij is erg mooi. Ik vind de lichte dekking erg natuurlijk overkomen. Daar hou ik wel van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor mijn huid is hij te vet, maar ik gebruikte hem heel graag op modellen voor fotoshoots toen ik nog in België woonde. Maar ja, die meiden hebben ook meestal een al bijna perfecte huid :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er goed uit! Ik heb net als jij sproetjes en dit dekt heel natuurlijk.

    Liefs,

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wel handig voor als je sproeten hebt, inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh die ziet er goed uit!
    En dank je, jij hebt ook leuke blog, ik volg je! :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.