Nailart: Dots

zondag 25 augustus 2013


Ok, ik ben hier echt niet ervaren in en dat is er jammer genoeg ook aan te zien, maar toch wou ik mij nog eens aan een nailart wagen. Met de dotting tool die ik van Hema meenam een tijd terug leek het me vrij simpel om een kunstwerkje op mijn nagels te maken. Verkeerd gedacht blijkbaar, want het blijft oefenen!



Ik gebruikte hiervoor Marshmallow van Essie en Paint my moji-toes red van OPI. Eerst en vooral, Marshmallow is serieus de vervelendste nagellak die ik volgens mij al gehad heb, na 3 lagen dekte hij nog niet helemaal en dat verwacht ik wel niet van een nagellak van 10,99€! Dus zeker geen aanrader. 
Om met de dotting tool te werken moet je echt een stevige hand hebben. Ik zette algauw een bolletje iets te scheef en dan heb je natuurlijk geen perfect resultaat. Zeker als je dan ook je linkerhand moet gebruiken.
Ik blijf hier wel in oefenen, want ten slotte kan je er mooie dingen mee maken. 

Ik maakte ook een nailart gebaseerd op het nieuwe album van 30 Seconds To Mars. Als ik wat meer geduld had kon dit wel leuk worden.


Hebben jullie nog tips voor mij ivm nailart?

6 opmerkingen

  1. Ik ben ook geen ster als het gaat om nailart. Ik vind hem overigens wel hee goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook geen nail art held maar dit ziet er erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze bolletjes zijn zo cute :) Ze maken me meteen blij :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het er best leuk uit zien. Nee! heb geen tips ben net zo onervaren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nailart is gewoon doen. ik vindt je duim heel leuk alleen de wit is inderdaad helemaal niet dekkend

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.