Skin Booster - Kruidvat

donderdag 29 augustus 2013


Je huid elke dag hydrateren blijft belangrijk om geen vochtarme huid te krijgen. Af en toe gebruik ik een ampul die dit op een intensieve wijze doet. Ik kwam deze Skin Booster in het Kruidvat tegen van hun eigen huismerk en was te nieuwsgierig om hem te laten hangen.


Deze Skin Booster hydrateert en geeft een frisse oppepper aan je huid. Je mag hem gebruiken op je gezicht, hals en decolleté. 
Hoe gebruik je hem?
Heel makkelijk. De ampulle breek je in twee bij het aangewezen streepje. Je druppelt hem in je handpalm en verdeelt hem zo op je gereinigde huid. 
Positieve punten: 

  • Trekt snel in je huid
  • Voelt fris aan
  • Heeft een aangename zachte geur
  • Geeft een gezonde glans zonder vet aan te voelen
  • Hydrateert mijn huid

Negatieve punten:

  • Eerlijk gezegd, die heb ik hier niet!
Ik voel dat mijn huid dit zeker kon gebruiken en ik ben van plan deze opnieuw te kopen.

De Skin Booster van Kruidvat is te koop voor 0,99€

9 opmerkingen

  1. oeh klinkt goed! ik zweer bij mijn serum 's avonds maar dit lijkt me ook wel fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt goed! Nu wil ik hem ook eens uittesten! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet verwacht dat hij zo goed zou werken! En het kost echt niks!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik krijg snel puistjes als mijn huid te veel gehydrateerd wordt. Zou dat ook met deze kunnen gebeuren? Geïnteresseerd ben ik wel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk van niet, want hij maakt je huid niet vettig. Ik heb er toch geen last van!

      Verwijderen
  5. Hm grappig dat Kruidvat hier nu ook al mee afkomt :-) Tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig dat Kruidvat nu ook al zoiets heeft, tof :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. klinkt fijn en helemaal voor die prijs ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  8. klinkt goed! ik ga het ook proberen

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.