Long Last Lipstick - Clinique

vrijdag 30 augustus 2013


Aangezien ik zo tevreden was over de Deauty Box van deze maand ga ik elk product ervan reviewen! Te beginnen met de Long Last lipstick van Clinique.



De Long Last lipsticks zouden erg lang blijven zitten en geven een zachte glans aan je lippen. Ik twijfelde wel wat aan de kleur 'All Heart'. Deze is satijnrood met een beige ondertoon zoals Deauty hem beschreef. Ik hou eerder van een knallende kleur, nude, koraal of mat. Maar ik gaf hem een kans!


Swatch 'All Heart' Long Last lipstick van Clinique. 
Zoals je ziet heeft deze een mooi zachte rode kleur.


En hier draag ik hem op mijn lippen.
Het meest positieve van deze lipstick vind ik dat deze heel erg fijn aanvoelt. Ik heb eerder het gevoel dat ik een lipbalsem op heb en hij maakt mijn lippen ongeloofelijk zacht! 
Qua kleur blijft het natuurlijk persoonlijk, ik hou niet echt van zulke kleuren en vind hem mij niet echt staan. Ik weet zeker dat hij iemand anders wel prachtig zal staan (ik ga mijn mama hier wel blij mee maken!).
Wat betreft de houdbaarheid op mijn lippen ben ik ook wat teleurgesteld. Na een lunch of avondmaal verdwijnt hij toch al half. In vergelijking met de Infallible lipstick van L'Oréal kan ik dit niet echt longlasting noemen.
Al bij al, is dit wel een hele fijne lipstick, maar voor die prijs (21,47€) haal ik er wel liever eentje bij MAC!

4 opmerkingen

  1. ik vind 'm wel mooi, maar het is ook niet een kleur die ik zelf gekozen zou hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem prachtig! Meteen ook mijn lievelingsproduct uit de Deauty box deze maand :) De prijs is inderdaad niet mis ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind de glans van het product erg mooi, maar ik houd van wat sterker gepigmenteerde lipsticks. Evengoed een mooi product voor de liefhebbers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vindt de kleur wel mooi maar te subtiel voor de prijs

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.