Deauty Box: 1st Anniversary - Augustus

woensdag 28 augustus 2013


Hiep hiep hoera!! Deauty bestaat al één jaar en dat moet gevierd worden. Ik stelde hoge eisen aan deze box en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben met de inhoud. 



Voor hun 1ste verjaardag werd de verpakking wat feestelijker gemaakt. Zelfs het menu zorgt voor iets extra's, want er zitten zaadjes in verborgen waarvan je (hopelijk) leuke bloemtjes kan krijgen.


En hier is de inhoud van de box! Er zitten wel liefst 5 fullsize producten in en van twee producten werd ik instant happy, want ik wou ze zelf graag hebben!


Van Avril zat er deze blush in in de kleur 'Cuisse de Nymphe'. Lijkt me een heel mooi kleurtje! Fullsize kost hij 2€


Jeeej een lipstick van Clinique! Al ben ik niet echt zeker van de kleur 'All Heart'. Hij is satijnrood met een beige ondertoon. Ik hoop dat hij me staat, anders maak ik er iemand anders blij mee. Deze kost 21,47€


Perfect Blur van Garnier is een vervagende gladmakende basis ofwel een primer voor onder je make up. Superleuk dat hij in de box zit! Ik ben hier wel benieuwd naar. Deze is fullsize en kost 10,99€


Het meest geliefde micellaire water van Bioderma wou ik al een hele tijd graag proberen dus hier ben ik supertevreden mee! Ik stel wel hoge eisen aan deze reiniger. Deze fullsize van 100ml kost 9,20€


En als laatste de lipbalsem die ook al op mijn wishlist stond. Baby lips van Maybelline. Deze verzorgt, hydrateert en bevat SPF20! Al veel goeds over gelezen dus yay! Deze kost 3,99€

Leuke extra: In de box zit ook nog een kaartje waar je gratis een douchegel van Bioderma kan aanvragen bij iU.  

Ik ben zeker tevreden over de verjaardagsbox van Deauty. Enkel vind ik het jammer dat ik geen golden ticket in mijn box vond, want daar hoopte ik stiekem toch wel heel hard voor. 

Wat vinden jullie van de box? 

7 opmerkingen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.