Tip: Dotting Tool Hema

zaterdag 10 augustus 2013


Vandaag heb ik een leuke tip voor jullie als jullie van nailart houden! Ik kwam de dotting tool al op verschillende blogs tegen, maar wist niet echt waar ik hem kon halen. Hem online kopen gaat natuurlijk altijd, maar deze week kwam ik er toevallig eentje tegen in de reclamefolder van Hema.
Vandaag ben ik vlug een kijkje gaan nemen en er hingen er nog een aantal, oef!

Waarvoor dient een dotting tool juist? Wel, om stipjes te zetten. Je hebt twee verschillende uiteinden. Eentje waar je grote stippen mee kan zetten en aan de andere kant voor kleine stippen. 



Je kan er een mooie nailart mee maken. Ik zocht alvast wat inspiratie foto's online!





Ziet er toch echt leuk uit hé of niet? Het lijkt me met deze dotting tool niet al te moeilijk en het resultaat is erg netjes. Ik ga hem zo snel mogelijk eens uittesten. 

Deze dotting tool kan je dus in de Hema kopen en kost 2,95 €

4 opmerkingen

  1. wat een mooie nailarts! heel handig dingetje precies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me handig! Ben benieuwd wat jij ermee gaat maken :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, wat leuk, ik kocht hem gisteren toevallig ook :)
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de inspiratiefoto's zijn super, en wat leuk dat hema ze ook verkoopt. Zulke artikelen werden vroeger nooit verkocht in gewone winkels grappig om te zien dat we meer met nagels doen

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.