Do Or Die

maandag 12 augustus 2013



Ik kan het echt niet laten, maar mijn favoriete mannen van 30 Seconds To Mars brachten enkele dagen geleden hun nieuwe video uit voor Do Or Die, wat toevallig ook mijn lievelingsnummer is van hun nieuw album. Ze blijven me inspireren en als ik even in een dip zit dan haal ik er vaak hoop en vertrouwen uit. Ze maakten deze video tijdens hun tour deze zomer. Ook op Rock Werchter hebben ze gefilmd (al kan ik niet direct zien welk moment juist, als ze er enigszins iets van hebben gebruikt). De video is een vervolg op Closer To The Edge die ze ook tijdens hun europese tour hebben opgenomen 2 jaar geleden. Het is een beetje hetzelfde concept. Ze betrekken de fans (ook bekend als The Echelon) en halen er de mooiste momenten uit. Er zit altijd zo een sterk gevoel in hun video's ofwel ligt het gewoon aan mij, maar als je ziet wat ze voor iemand kunnen betekenen kan ik mij er direct in terug vinden. Ik zit onmiddellijk terug in de sfeer als ik de video bekijk en kan niet wachten tot november om ze terug te zien. Dus daarmee wil ik deze met jullie delen ook al zegt de muziek je misschien niets. Iedereen zal wel dat speciale gevoel hebben bij het horen van een lied/zanger(es)/band.
 
Nu ben ik wel benieuwd wie of wat dat voor jou is.

1 opmerking

  1. Hmmm, bij wie heb ik dat... effe denken... Ed Sheeran vind ik enorm goed.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.