Opgemaakt - Augustus

zaterdag 31 augustus 2013


Ik ben de laatste tijd wel erg goed in het opmaken van producten en vaak kijk ik er ook naar uit, want dan kan ik een nieuw product in de plaats gebruiken (testen). Al is het soms ook hartverscheurend als er een favoriet bij zit.
Kijk mee naar mijn opmaak menu van augustus:

  • Vichy - Aqualia Thermal: Fortifying & Soothing 24Hr Hydrating Concentrate: Dit fijne serum van Vichy voelt erg licht aan en geeft mijn huid die extra verzorging.
  • Sleek - Dip It eyeliner: Wat mij betreft één van mijn favoriete eyeliners en ik vind het heel erg jammer dat hij helemaal op is. Hij droogt snel en mat, brengt makkelijk aan en is echt gitzwart! Deze staat op mijn 'To Buy' lijstje!
  • Rituals - Carpe Diem shampoo: Deze zat in een pakketje van Rituals en is tegen kroezelig haar. Fijne shampoo, met een heerlijke geur (Organic Rice Milk & Cherry blossoms!), maar ik zou hem niet opnieuw kopen.
  • Klorane - shampoo met havermelk: Eentje uit een Deauty Box. Zowel een milde als beschermende shampoo. Je moet er niet veel van gebruiken en hij maakte mijn haren goed zuiver. Deze zou ik zelf niet kopen.


  • Cocoa Butter Body Scrub - The Body Shop: Deze ging al bijna een eeuwigheid mee! Deze scrub is bedoelt voor een erg droge huid. Werkte fijn en maakte mijn huid zacht!


  • Vichy: 3 in 1 One Step Cleanser: Met deze reinigingsmelk kan je zowel je make up van je gezicht als van je ogen verwijderen en geeft hij de finish van een lotion. Ik had een extra grote tube, wat eigenlijk niet erg handig is in gebruik. Hij verwijderde mijn make up altijd prima, maar toch had ik dat verfrissende gevoel van een lotion niet achteraf. Ik zou hem niet meteen opnieuw kopen.
Hebben jullie nog veel opgemaakt de laatste tijd of ben ik hier gewoon goed in?

3 opmerkingen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.