ClearSkin Mask - Dr Van Der Hoog

maandag 19 augustus 2013



De maskertjes van Dr Van Der Hoog zijn erg geliefd bij mezelf. Je hebt er voor elk huidtype wel eentje en ze bestaan in zoveel soorten dat je vaak niet weet wat kiezen. Aangezien mijn huid de laatste weken veel onzuiverheden heeft leek me dit ClearSkin masker wel iets wat ik nodig heb. 


Het ClearSkin masker is:

  • Reinigend
  • Zuiverend
  • Talgabsoberend
Ik kan het nergens terugvinden, maar volgens mij is het een poedermasker (aangezien je hem ook in poedervorm hebt), maar dan kant en klaar dus je moet geen water meer toevoegen en kunt er direct mee aan de slag.
Je moet het masker op een vochtig gezicht aanbrengen en dan gelijkmatig inmasseren over je hele gezicht zodat het zijn werking kan doen. Zoals de meesten maskers laat je hem 10-15min zitten. 

Het ClearSkin masker is erg makkelijk aan te brengen, je kan hem vlot uitsmeren en heeft een heerlijke frisse geur. Naargelang de tijd wordt het masker hard wat je vaak met zuiverende maskers hebt. 
Ik heb het masker nu al twee maal gebruikt en zie toch al een verbetering in mijn huid! Mijn porieën worden er kleiner van en ik heb minder last van puistjes. Ik hou ook van het gevoel dat mijn huid helemaal zuiver is. 
Dit ga ik zeker blijven gebruiken!



Ik kocht het ClearSkin masker samen met het Healing Honey en Passionate Pearl masker tijdens een actie bij Essenza. 2+1 gratis! Koopje dus. 

Hebben jullie een favoriet masker?

Vergeet mijn winactie niet!

3 opmerkingen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.