Nieuw van Catrice: Liquid Metal eyeshadow + Made To Stay Inside Eye Highlighter pen

zondag 18 augustus 2013


Ik heb mijn eigen deze maand voorgenomen om niet teveel geld uit te geven, soms heb je ook gewoon van die dure maanden waar alle rekeningen op een hoop komen. Nadeel aan alleen wonen natuurlijk, maar ik kan mezelf wel blij maken met de gedachte dat ik erna me wel eens mag laten gaan bij de nieuwe collecties!
Gelukkig heeft budgetmerk Catrice nieuwe producten in hun collectie die nog wel aanvaardbaar zijn in mijn shopping budget. Mijn oog viel op de Liquid Metal oogschaduws en de Made To Stay Inside Eye Highlighter pen.



Kijk nu toch hoe mooi deze is! De liquid metal oogschaduws hebben een prachtig reliëf en zien er allemaal mooi shimmery uit. Ze zouden je aan vloeibaar metaal moeten doen denken. Je hebt ze in 9 kleuren en ik heb de kleur We're The Inner Purple. 


De liquid metal oogschaduw is erg goed gepigmenteerd en heeft een mooie metallic shimmer.


Made To Stay Inside Eye Highlighter pen (In The Mood For Nude) is gemaakt voor op je waterlijn. Hij is waterproof en geeft je een stralende, open blik. Hij ziet er natuurlijker uit dan een wit potlood wat het soms iets te opvallend maakt. Ideaal is het potlood draaisysteem waardoor je geen slijper bij de hand moet hebben. 


Ook dit potlood is erg goed gepigmenteerd en het blijft inderdaad goed zitten!


Look met The Inner Purple Liquid Metal en highlighter pen.
Ik heb liquid metal in het midden van mijn ooglid aangebracht, in mijn buitenste ooghoek zit Sketch van MAC + een beetje Crave van Urban Decay's Basic Naked, in mijn arcadeboog Naked 2  en in mijn binnenste ooghoek Naked pigment van MAC


Made To Stay Inside Eye Highlighter op mijn waterlijn.


Ik vind het twee nieuwe topproducten in de collectie van Catrice! De Liquid Metal oogschaduws zijn erg mooi en prima gepigmenteerd. Ze blenden wel niet supergoed dus dat is een klein minpunt.
Het oogpotlood maakt mijn blik wakkerder. Hij is wel wat plakkerig waardoor hij wel lang blijft zitten op je waterlijn, maar je kan hem niet bv. als highlighter onder je wenkbrauw gebruiken.

De Liquid Metal oogschaduws zijn te koop voor 3,99€ en de Made To Stay Inside Eye Highlighter pen voor 2,89€ bij Kruidvat

12 opmerkingen

  1. Ik kocht vandaag ook ééntje uit deze collectie! Mooi!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mij lijkt de pigmentatie niet 100%, maar kunnen voor die prijs zeker niet klagen haha :D Catrice blijft een van mijn favoriete!

    leuke blog!
    x Jana

    www.amoreforfashion.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die oogschaduw is echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind zo'n nude pen echt wel een uitkomst!

    Liefs,

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohw die inside eye pen had ik nog niet gezien in de rekken. Wat een mooi effect seg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik koop eigenlijk nooit mono's (want ik vind paletjes handiger)maar deze nieuwe lijn is wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, dat oogpotlood ziet er heel goed uit! Geeft je echt een frisse look :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben al lang op zoek naar een nude eyeliner voor de waterlijn, dus ik ga binnenkort nog eens bij kruidvat kijken voor deze.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.