Face Form: Contouring & blush palette - Sleek

zondag 11 augustus 2013



Ik was al een tijd op zoek naar een goede bronzer om te shapen. Vaak zijn ze te donker voor mijn huidskleur. Het face form palette van Sleek is er al een tijd en ik besloot mij er eentje aan te schaffen, omdat ze wel heel erg handig zijn. Zo heb je een bronzer, blush en higlighter in één palette. (Denk aan meer ruimte in de toilettas op reis!) En je hebt ze in verschillende tinten, voor een heel bleke huid tot een bruin getinte huid. 



Zoals we van Sleek gewend zijn is de verpakking mooi strak en simpel. Een matte hoes met hun logo al blinkend erop. 
Ik heb de kleur Fair. Er was nog één tint lichter, maar ik zag online niet veel verschil in het palette en echt lijkbleek zijn we nu ook weer niet. 




Swatches van links naar rechts: bronzer, higlighter en blush

Alledrie hebben ze een supergoed pigment! De bronzer om mee te shapen is compleet mat, waar je een natuurlijke effect mee krijgt en wat je met een shimmer erin meestal niet hebt. De highlighter is meer aan de wit-rozige kant wat ik zelf erg mooi vind. En de blush is volgens mij hetzelfde als mijn geliefde Rose Gold. Ik heb hem erna even erbij genomen en volgens mij zijn ze identiek. 



En hier draag de Face Form alledrie bijeen boven/op en onder mijn jukbeenderen. Ik vind het een mooi trio en perfect om mee te shapen. 

Ik kocht het contouring and blush palette van Sleek online bij Boozyshop voor 12,95€

3 opmerkingen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.